جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین به مناسبت شهادت چهار تن از شهروندان بحرینی به دست مزدوران آل خلیفه بیانیه ای صادر کرده و ضمن عرض تسلیت به ملت و خانواده شهدا، بر ادامه مسیر ملّت بحرین در تغییر اوضاع مملو از ستم تاکید کرده و مسئولیت این جنایت ها را متوجه رژیم آل خلیفه دانستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، علمای بحرین به مناسبت شهادت چهار تن از شهروندان بحرینی بیانیه ای صادر کرده و ضمن عرض تسلیت به ملت و خانواده شهدا، بر ادامه مسیر ملّت بحرین در تغییر اوضاع مملو از ستم تاکید کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

ِبسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

(وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ ۞ فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ وَ يَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُواْ بِهِم مِّنْ خَلْفِهِمْ أَلاَّ خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَ لاَ هُمْ يَحْزَنُونَ ) آل عمران ١٦٩، ١٧٠

شهادت در راه خداوند، آرزوی هر مؤمنی است که خواهان زندگی باشرافت و جاویدان است و از جایگاه شهدا در نزد خداوند متعال با خبر است.

شهدا زنده اند و شایسته است که ما به آنان تبریک بگویم. به خداوند خوشبختی چیزی جز شهادت نیست و زندگی در کنار ظالمین چیزی جز خواری و ذلّت نیست.

ما همزمان هم به ملت بحرین تسلیت گفته و هم به خاطر عروج شهدا تبریک می گوییم و از خداوند متعال برای آنان و خانواده شان طلب اجر و پاداش می کنیم. ما به صلابت، صبر و ثبات خانواده شهدا افتخار کرده و از آنان درس ایثار و فداکاری در راه دین، حقّ، عدالت، عزّت و کرامت می گیریم.

شهادت فرزندان آزاده ی ما در آب های آزاد، نشانگر حجم ظلم فراوانی است که ملت بحرین در معرض آنان قرار دارند و بر ابهامات و علامت های سؤال می افزاید.

مسائلی که مخالفین آواره به خاطر آن به قتل می رسند، پیچیده و مبهم است و این رژیم ستمگر آل خلیفه است که مسئولیت تمامی این جنایت ها را به عهده دارد.

این بزرگتر از جنایت است که مخالفان در سرزمین آبا و اجدادی خود از دست دولت، دستگاه قضا و هر کدام از مقامات حکومتی در امان نیستند و مجبور می شوند که برای حفظ دین، کرامت و آزادی خود از هولناکترین و خطرناکترین راه ها عبور کنند.

رژیم آل خلیفه هم زمان امنیت را برای قاتلان، دزدان و تمامی مجرمین و مفسدین فی الارض فراهم می کند و اینان در سفر خود از کمترین بازرسی واهمه ندارند.

مسیر ملت آزاد و ذلّت ناپذیر ما برای تغییر این اوضاع پُر از ظلم و ستم، هیچ وقت متوقف نخواهد شد و تمامی اسلوب های تروریسم می تواند طوفان را بعد از این که جانفشانی ها بیشتر شده و به اوج خود رسید و در وجدان ملت ریشه دواند، متوقف سازد، امّا هیچ گاه این امکان وجود ندارد که آن را از خاک سرمینی که با خون شهدا سیراب شده، ریشه کن، کند.

اللهم تقبل منّا هذ القربان.

علمای بحرین

۱۳۹۶/۱۲/۲

٤ جمادى الثاني ١٤٣٩هـ

٢١ فوریه ٢٠١٨م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha