سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه مردم علاقه و وابستگی خاصی به قرآن دارند، گفت: باید با تمام توان زمینه های شکوفایی استعدادهای قرآنی در این استان مهیا شود و برای این کار نیازمند همراهی و تعامل ادارات و مدیران مربوطه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، جلسه انجمن خیرین قرآنی کردستان، با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، کارشناسان قرآنی و خیرین، ظهر امروز در سالن جلسات تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این جلسه، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار داشت: خوشبختانه استان کردستان از نظر استعدادهای قرآنی وضعیت بسیار خوب و ممتازی در کشور دارد و این یک امتیاز بزرگ برای مردم این خطه محسوب می شود.

حجت الاسلام مختار کرمی ادامه داد: باید با توجه به جایگاه مناسب قرآن در استان کردستان و وجود استعدادهای قرآنی، فعالیت هایمان در حوزه قرآن را مردمی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی  کردستان با اشاره به اینکه مردم علاقه و وابستگی خاصی به قرآن دارند، افزود: باید با تمام توان زمینه های شکوفایی استعدادهای قرآنی در این استان مهیا شود و برای این کار نیازمند همراهی و تعامل ادارات و مدیران مربوطه هستیم.

حجت الاسلام کرمی اضافه کرد: همچنین برای توسعه بیشتر فعالیت ها و فرهنگ قرآنی در کردستان باید جلسات هم اندیشی با مسئولان استانی همانند استاندار، نمایندگان مجلس، دستگاههای فرهنگی و... به صورت منظم داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در این راه نیازمند همراهی خیرین قرآنی هستیم، تاکید کرد: باید پیگیری همه فعالیتهای قرآنی توسط مجمع خیرین قرآنی استان صورت بگیرد تا زمینه توسعه سریعتر باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: در این جلسه از تمامی کسانی که ظرفیت های موجود در مباحث قرآنی را دارند درخواست می کنیم که به امر آموزش قرآن کریم کمک و یاری برسانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha