پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
​نشست بین المللی «روز زنان مسلمان» در بیرمنگام برگزار می شود

حوزه/نخستین نشست بین المللی «روز زنان مسلمان» به منظور الهام بخش بودن برای نسل جوان در مسیر مشاغل و بزرگداشت دستاوردهای بانوان مسلمان در صنایع حرفه ای، در بیرمنگام انگلستان برگزار می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نشستی که گفته می شود نخستین گردهمایی بین المللی «روز زنان مسلمان» در بیرمنگام انگلستان می باشد، قرار است ماه آینده ۱۱ مارس ۲۰۱۸ در جنوب این شهر برگزار شود.

هدف از برگزاری این نشست، گردهم آوردن سخنرانان زن مسلمان، برگزاری سمینارهای الهام بخش و گفتگوهای انگیزشی، برجسته سازی دستاوردهای زنان مسلمان بیرمنگام و هدایت میهمانان حاضر از نسل جوان در مسیر درست برای پیشرفت در مشاغل مختلف اعلام شده است.

رزی خان از شبکه قمری در بیرمنگام درباره این همایش گفت: امیدواریم این  نشست هدایت کننده و الهام بخش نسل جوان زنان و دختران مسلمان برای حرکت در جریان اصلی صنایع حرفه ای و مشاغل باشد.

رزی خان درباره اهمیت برگزاری گردهمایی با حضور سخنرانان الهام بخش از جامعه زنان مسلمان که برای نخستین بار در بیرمنگام تشکیل می شود گفت: پیدا کردن زنان مسلمان موفق و الهام بخش در بیرمنگام کار دشواری بود. من شگفت زده شدم که زنان کمی در مراتب عالی در شرکت ها و صنایع فعالیت می کنند. اما الحمد الله موفق شدم با گروهی از بانوان مسلمان ارتباط برقرار کرده و از آن ها برای شرکت در این همایش دعوت به عمل آورم.

وی در ادامه افزود: این بعدازظهر خوبی برای جامعه زنان ماست تا دستاوردهای این زنان و الهام بخش بودن این دستاوردها را برای نسل جوان مسلمان را مورد تشویق و بزرگداشت قرار داده و از این شناخت جدید در جهت پیشرفت در مسیر اشتغال  بانوان مسلمان بهره مند شویم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha