جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عادلی

حوزه/ مدیرکل امور اجتماعی و مؤسسات خیریه سازمان اوقاف وامور خیریه کشور، گفت: طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور اجرا می‌شود و می‌کوشیم بر همین اساس آنجا را به قطب فرهنگی تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ولی الله عادلی در مراسم تجلیل از خادمین و هیات امنای امام زادگان وبقاع استان قزوین، گفت: اصل طرح آرامش بهاری برگرفته از سخنان گهربار امام خمینی(ره) مبنی بر زندگی توأم با آرامش در امامزادگان و بقاع متبرکه و همچنین تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر قطب فرهنگی شدن آنجاست.

مدیرکل امور اجتماعی و مؤسسات خیریه سازمان اوقاف وامور خیریه کشور، افزود: با نظرسنجی‌های انجام‌شده مردم اعلام رضایت خوبی از اجرای طرح آرامش بهاری کردند.

حجت الاسلام عادلی ادامه داد: ۴۰ میلیون زائر در ایام نوروز در امامزادگان و بقاع متبرکه حضور پیدا می‌کنند و با آن که اکثر دستگاه‌های اجرایی در این ایام تعطیل هستند، اما سازمان اوقاف و امور خیریه در جهت خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

وی اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از 25 اسفند تا  ۱۴ فروردین در امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود ضمن اینکه تلاش داریم تا فضای معنوی و مناجات‌خوانی و برنامه‌های فرهنگی خاصی را در این ایام با حضور 3 هزار روحانی و مبلغ اجرا کنیم.

حجت الاسلام عادلی تصریح کرد: برپایی غرفه‌های کودک و نوجوان و پاسخ به سوالات شرعی و اطعام زائریان در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری است.

مدیرکل امور اجتماعی و مؤسسات خیریه سازمان اوقاف وامور خیریه کشور خاطرنشان کرد: خیمه‌های معرفت،‌ غرفه‌ای مخصوص کودکان و نوجوانان برپا شده و تلاش داریم تا از مبلغین متخصص در این خصوص بهره بگیریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha