پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حمله به مسجدی در هلند

حوزه/ دادگاه هلند میزان محکومیت عاملان یک حمله تروریستی و پرتاب کوکتل مولوتوف به سوی یک مسجد در انسخده هلند را از ۴ سال به اندازه ۳۶ و ۳۰ ماه کاهش داد و مدعی شد اقدام آنها خطرناک نبوده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از آناتولی، دادگاهی در کشور هلند مقادیر محکومیت عاملان حمله کننده به یک مسجد را که مجرم شناخته شده بودند کاهش می دهد.

دادگاهی در شرق هلند روز گذشته اعلام کرد که مقادیر محکومیت 4 متهم حمله با کوکتل مولوتف به مسجدی در شهر انسخده در اوفریسل واقع در کشور هلند در سال 2016 کاهش یافته است.

طبق بیانیه دادگاه تجدیدنظر آرنم-لیوراردن چهار متهم حمله به مسجد به جرم «ایجاد حریق عمدی» با «اهداف تروریستی» که در سال 2016 به 4 سال زندان محکوم شده بودند، محکومیت شان کاهش پیدا می کند. هم اکنون دادگاه محکومیت دو تن از مجرمان را تا 36 ماه زندان و دو تن دیگر را به 30 ماه زندان کاهش داده است. متهم پنجم درخواستی برای کاهش محکومیت نداده بود.

دادگاه مدعی شد کاهش محکومیت متهمان حمله به مسجد به این سبب بوده که انداختن کوکتل مولوتف به سمت ساختمان مسجد، خطر جانی برای نمازگزاران در داخل و خارج از مرکز اسلامی محسوب نمی شده است. دادگاه همچنین عنوان کرد که متهمان قصد ترساندن ساکنان را داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha