پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خواهران

شفیعی گفت: نهمین المپیاد علمی مرحله استانی طلاب سطح دو و پنجمین المپیاد علمی طلاب سطح سه حوزه علمیه خواهران استان اصفهان برگزار می شود.

خانم زهرا شفیعی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: نهمین المپیاد علمی مرحله استانی طلاب سطح دو و پنجمین المپیاد علمی طلاب سطح سه، روز جمعه 11 اسفند ماه، در اصفهان برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با اشاره به شرکت یک هزار و 101 نفر طلبه سطح دو و سه مدارس علمیه اصفهان در المپیاد علمی مدارس عنوان کرد: از این تعداد 203 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

خانم شفیعی با اشاره به برگزاری المپیاد علمی در مدارس علمیه کشور تصریح کرد: برگزیدگان مرحله استانی المپیاد علمی ، به مرحله کشوری راه می یابند.

 وی در ادامه بیان کرد: طلابی که در آزمون المپیاد علمی کشوری حد نصاب امتیاز را به دست آورند از امتیازات ویژه ای برخوردار می‌شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان ابراز کرد: برگزیدگان مرحله کشوری المپیاد علمی طلاب پایه پنجم بدون شرکت در آزمون می توانند در مقطع سطح سه حوزه های علمیه (کارشناسی ارشد) ادامه تحصیل دهند.

وی، ایجاد و افزایش انگیزه مطالعه در میان طلاب، ایجاد رقابت سازنده میان طلاب و واحدهای آموزشی، ارزیابی سطح علمی طلاب و نیز واحدهای آموزشی خواهران، ایجاد زمینه پیشرفت علمی و شکوفایی استعدادهای طلاب و شناخت طلاب ممتاز و استعدادهای درخشان به منظور ارائه خدمات ویژه به آن‌ها و طراحی برنامه‌های خاص را از اهداف برگزاری این المپیاد برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha