پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زرگداشت شهادت جعفربن ابی طالب در نیوکاسل

حوزه/ مراسم بزرگداشت شهادت جعفربن ابی طالب برادر کوچک امام علی(ع) در شهر نیوکاسل انگلستان و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده حضرت آیت الله سیستانی برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مراسم بزرگداشت شهادت جعفربن ابی طالب برادر کوچک امام علی(ع) در شهر نیوکاسل انگلستان و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده حضرت آیت الله سیستانی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کشمیری در این مراسم گفت: جعفربن ابی طالب دومین نیروی امنیتی اسلام است که پشت سر پیامبر(ص) نماز خواند و در ظاهر و رفتار شبیه پیامبر بود و سرانجام در راه خدا و اسلام به شهادت رسید و خدای متعال به او دو بال ارزانی کرد که در بهشت به همراه فرشتگان پرواز کند.

ایشان افزود: جعفربن ابی طالب فقرا را دوست داشت و با آنها غذا می خورد و به ارزش های اخلاقی پایبند بود و هیچ گاه دروغ نگفت و شراب ننوشید و بت پرستی نکرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • دانیال IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
    0 0
    قال ممثل المرجعیة الدینیة العلیا في اوروبا العلامة السيد مرتضى الكشميري ان جعفر بن ابي طالب ثاني رجل امن بالاسلام وصلى خلف الرسول (ص) واشبهه خُلقا وخلقا، ومن اوائل المهاجرين الى الحبشة وقد منحه الله جناحين يطير بهما في الجنة مع الملائكة . سلام ترجمه این جمله را شما اشتباه کار کرده اید لطفا اصلاح بفرماید. باتشکر