چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مولانا طارق جمیل

حوزه/ مولانا طارق جمیل شخصیت برجسته و فعال تبلیغی اهل سنت پاکستان در جمع دانشجویان دانشگاه پنجاب ضمن تاکید بر لزوم شناخت صحیح معارف دین گفت: اسلام دین امنیت و برادری است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»؛ مولانا طارق جمیل شخصیت برجسته و فعال تبلیغی اهل سنت پاکستان در جمع دانشجویان دانشگاه پنجاب ضمن تاکید بر لزوم شناخت صحیح معارف دین گفت: اسلام دین امنیت و برادری است.

وی که در سالن اجتماعات فیصل دانشگاه پنجاب در جمع پسران و دختران دانشجوی این دانشگاه حاضر شد، ضمن ابراز خرسندی از جوانان خواست تا از این فرصت طلایی جهت تعلیم و تربیت استفاده کنند؛ چراکه جامعه ای که از لحاظ علمی ضعیف باشد، هیچ گاه پیشرفت نخواهند کرد.

مولانا طارق جمیل اسلام را دین برادری و صلح دانست و گفت: ما هم که پیروان این دین مبین هستیم، باید با کنار گذاشتن اختلافات و دشمنی ها برای پیشرفت پاکستان تلاش کنیم.

وی افزود: ما همیشه مشکلات را به گردن دشمنان اسلام می‌اندازیم ولی باید دید خود چه که کرده ایم آیا به وظیفه خود در قبال دین و جامعه عمل کرده ایم یا نه؟

طارق جمیل در پایان از جوانان خواست هوشیار باشند؛ چراکه هر قدم فتنه ای برای گمراهی وجود دارد، پس با ارتباز با خدا و توبه خود را از خطرات مصون سازند.

لازم به ذکر است که مولانا طارق جمیل از پاکستان مبلغی توانا و شخصیتی شناخته شده در عرصه بین الملل بوده محور سخنان او مسائل اخلاقی و اجتماعی و مقوله تقریب مذاهب است، در نتیجه فعالیت های او تعدادی از بازیگران و ورزشکاران گرایش های دینی پیدا کرده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha