جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی خواستار انتشار وصیت نامه شهدا برای نسل نوجوان و دانش آموز جهت آشنایی آنان با اهداف و آرمان های شهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، امروز در جمع سربازان مرکز آموزش حضرت ولیعصر(عج) ناجا، ابراز کرد: شهدا برای عزت نظام اسلامی خون خود را فدا کردند، شهدا وظیفه ای داشتند و آن این که ما از ولایت و آرمان امام راحل تبعیت کنیم و این رسالت بر دوش ماست که این مسیر را ادامه دهیم.

وی بر ضرورت انتشار وصیت نامه شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: آموزش و پرورش وظیفه سنگینی دارد که وصیت نامه شهدا را در بین نسل نوجوان کشور منتشر کند، تا آن ها با اهداف شهدا آشنایی داشته باشند.

امام جمعه تبریز افزود: اهداف شهدا همان چیزهایی بود که مقام معظم رهبری در دیدار ۲۹ بهمن مردم غیرتمند آذربایجان فرمودند، باید شهدا را ارج نهیم و اهداف شهدا را به جامعه اسلامی تزریق کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید کرد: اگر می خواهیم انقلاب اسلامی را آسیب شناسی کنیم، باید با اهداف شهدا آشنایی کامل داشته باشیم، تا ببینیم ما چه کرده ایم و به کجا می رویم.

گفتنی است، هفته گذشته پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام در این مرکز به خاک سپرده شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha