جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجمع طلاب و روحانیون قزوین

حوزه/ طلاب، اساتید و مدیران مدارس علمیه قزوین اقدام اخیر شهرداری تهران، در تجمع اعتراض آمیز، اجرای برنامه مبتذل که همراه با رقص و پایکوبی را به شدت محکوم کرده و خواستار برخورد شدید مسئولین دستگاه قضایی با عوامل و برگزار گنند گان این برنامه سخیف شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در تجمع اعتراض آمیز طلاب، اساتید و مدیران مدارس علمیه قزوین نسبت به رقص دختران و آواز زنان و حواشی غیراخلاقی «همایش بزرگ بانوان شاغل شهرداری تهران» که با حضور و سخنرانی محمدعلی نجفی، در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، گفت: در نظام اسلامی از اول انقلاب تا کنون تفکراتی ظهور پیدا کرده که فساد و فحشا را در جامعه ترویج نمایند.

وی افزود: لاابالی گری و بی بندوباری را به عنوان برنامه شادی آفرین و نیاز بشر مطرح کرده و نمونه آن برگزاری برنامه سراسر مبتذل و سخیف شهرداری تهران که با حضور شهردار در برج میلاد برگزار شد و مصداق بارز اشاعه فحشا در جامعه و نهادینه کردن فساد بود، از همه بدتر که این برنامه با نام بهترین زنان عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) انجام شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: چنین برنامه هایی ضد فرهنگ اسلام و سیره حضرت فاطمه زهرا(س) است و ل باید حوزه های علمیه، علمای اسلام و مراجع عظام در این مورد بی تفاوت نباشند.

وی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم باید مجریان و مسئولینی که در آن برنامه حضور داشتند و به نوعی حواشی غیراخلاقی را تایید کردند، مورد بازخواست و محاکمه قرار دهد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مسئول اصلی برنامه در سخنی بیان نموده که برخی افراد در فضای مجازی این مسئله را بزرگ کرده اند که این سخن بسیار نادرست و جاهلانه و به دور از فرهنگ دینی است.

حجت الاسام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: مسئله بسیار مهم است و نمی تواند مسئولی به خاطر روحیه تسامح و تساهل خود مسائل دینی را سبک و بی اهمیت جلوه دهد، لذا ما طلاب، اساتید و مدیران مدارس علمیه قزوین این حرکت  ضد فرهنگی را به شدت محکوم کرده و خواهان محاکمه و مجازات مسببان این برنامه سراسر مبتذل هستیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha