جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غلامرضا شریعتی - استاندار خوزستان

حوزه/ استاندار خوزستان بر آشنایی هرچه بیشتر جهانیان با پوشش اسلامی تأکید کرد و گفت: مسئولان وظیفه برندسازی و انتخاب الگوی پوشش مناسب برای مسلمانان را بر عهده دارند.

غلامرضا شریعتی، استانداز خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، که در حاشیه بازدید از نمایشگاه مد اسلامی انجام شد، با اشاره به این که از برگزاری همایش تخصصی فرهنگ مد جهان اسلام در اهواز استقبال کردیم، ابراز داشت: در این باره از آیت الله موسوی جزایری که حمایت جدی از برگزاری همایش داشتند، نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

استاندار خوزستان با بیان جمعیت یک میلیارد نفری مسلمانان ابراز داشت: وظیفه برندسازی و انتخاب الگوی پوشش مناسب برای آنها را داریم است و همایش تخصصی فرهنگ مد جهان اسلام درعین حال فرصتی برای بازارها و تولیدکنندگان جهان اسلام است.

این مقام مسئول یادآور شد: باید از فرهنگ و تجارت به نفع بازارها و تولیدکنندگان بهره ببریم و چنین تجارتی را با انواع برنامه ها و نمایشگاه ها از قبیل نمایشگاه مُد پیگیر شویم، تا این تصور غلط که ما تنها الگویی برای لباس های غربی هستیم، زدوده شود.

شریعتی خاطرنشان شد: باید الگوی پوشش اسلامی را ایجاد کنیم تا غربی ها با نمایشگاه ها و بازارهای مد در جهان اسلام آشنا شوند؛ همچنان که از ظرفیت ها و روش های غرب برای گسترش فرهنگ پوشش اسلام بهره ببریم.

وی با بیان اینکه بسیاری از جهانیان با الگوی پوشش اسلامی ناآشنا هستند، تصریح کرد: نمایشگاه های مد فرصتی برای معرفی پوشش اسلامی است و امیداوریم با گسترش چنین فرهنگی حرفی برای گفتن داشته باشیم

استاندار خوزستان گفت: آمادگی کامل خودمان برای برگزاری نمایشگاه مد دائمی در اهواز را به طور کامل داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha