سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله قبلان

حوزه/ آیت الله عبد الامیر قبلان سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را به مسلمانان تبریک گفت و اشاره کرد: حضرت زهرا (س) یک الگوی برجسته و والا برای هر زن صالح و درستکار است تا جایی که به ایشان لقب "سرور زنان جهان" دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را به مسلمانان تبریک گفت و اشاره کرد: حضرت زهرا(س) یک الگوی برجسته و والا برای هر زن صالح و درستکار است تا جایی که به ایشان لقب "سرور زنان جهان" دادند. حضرت فاطمه (س) همچون حضرت مریم، آسیه همسر فرعون و سایر زنان برجسته، در عمل به نقش رسالتی زن، یک الگو بودند.

شیخ قبلان تصریح کرد: در روز جهانی زن، این روز را به آنان تبریک می گوییم و از زنان می خواهیم که در عمل، رفتار و اقدامات خود به حضرت فاطمه زهرا (س) اقتدا کنند تا در جایگاه زنی قرار بگیرند که مصلحت جوی جامعه و متولی تربیت نسل های مختلف شوند و ارزش ها و فضلیت ها را در آنان نهادینه کنند.

رئیس مجلس اعلای شیعیان همچنین روز معلم را تبریک گفت و اشاره کرد: معلمان پیامبران علم و معرفت هستند و در رشد و پیشرفت انسان و جامعه مشارکت دارند.

وی افزود: ما باید از خواسته ها و حقوق آنان حمایت کنیم تا نسلی را تربیت کنند که به مسئولیت ملی و اخلاقی خود در پیشرفت و شکوفایی کشور عمل کنند.

شیخ قبلان در بخش دیگر گفت: انتخابات نمایندگان مجلس فرصتی است برای تعمیق همبستگی و ارتباط و تلاش برای انتخاب بهترین نامزد برای انتخابات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha