جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 443372
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
تصاویر/ نشست روحانیون، ائمه جمعه و جماعات استان همدان

 مجری طرح سلامت اجتماعی تبلیغات اسلامی همدان گفت: تبلیغات اسلامی همدان در راستای رسیدگی به آسیب های اجتماعی طرح «همسایه مسجد» را با هدف مدیریت مسجد در محله و با محوریت امام جماعت، در ۱۰ مسجد استان آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام ناصر صفری افلاکی، مجری طرح سلامت اجتماعی تبلیغات اسلامی همدان، ظهر امروز در نشست بصیرتی روحانیان، ائمه جماعات و جمعه استان، در سالن شهدای استانداری، گفت: باید یکی از مسایل مهم و دغدغه بزرگ همه به ویژه مسؤولان رسیدگی به آسیب های اجتماعی باشد.

وی تصریح کرد: تبلیغات اسلامی همدان در راستای رسیدگی به آسیب های اجتماعی طرح «همسایه مسجد» را با هدف مدیریت مسجد در محله و با محوریت امام جماعت، در 10 مسجد استان آغاز کرده است.

حجت الاسلام صفری افلاکی با اشاره به فواید طرح «همسایه مسجد»، اظهار کرد: این طرح در استان بصورت نمایشی اجرا شد و موفقیت های فراوانی را تا کنون به دست آورد. این طرح می تواند  مدل خوبی برای همه مساجد کشور باشد، به طوری که مدیریت محله و منطقه با محوریت مسجد و امام جماعت انجام شود.

 مجری طرح سلامت اجتماعی تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به جایگاه مسجد در اسلام، خاطرنشان کرد: مساجد سنگر های الهی هستند و انقلاب اسلامی از این سنگر ها به نتیجه رسید به همین سبب احیای مساجد به معنای احیای اسلام است.

وی در ادامه افزود: تبلیغات اسلامی همدان در نظر دارد طرح «همسایه مسجد» را  در سال 97 به چهل مسجد تعمیم دهد و در نهایت در همه مساجد این طرح را اجرا کند.

وی در پایان ابراز داشت: طرح «همسایه مسجد» بصورت خود کفا و مردمی به مرحله اجرا رسیده است و عناوینی همچون افزایش مهارت های شغلی، صندوق های قرض الحسنه، اشتغال خانگی و نشریات محلی از مهم ترین آثار این طرح به شمار می رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha