سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام محبی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اگر در درس دشمن شناسی مردود شویم، دشمنان بر ما سلطه خواهند یافت و در مواجهه انقلاب با مشکلات نخواهیم توانست نقش اصلی خودمان را ایفا کنیم، لذا هر اندازه در مقابل دشمنان محکم بایستیم و مقاومت کنیم به همان اندازه مقتدر خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی، صبح امروز در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که دشمنان در جنگ 8 ساله و در جریان هسته ای از همه قدرت خود استفاده کردند، ولی در همه عرصه ها شکست خوردند، گفت: ایستادگی ملت ایران این اقتدار امروز را به ارمغان آورده، ولی هرگز نباید دشمن را نادیده گرفت، زیرا دشمنان اسلام و انقلاب و ملت های منطقه از منافع خود دست برنمی دارند.

وی با تاکید بر این که مهم ترین عامل اقتدار سیاسی امروز ملت ایران تقابل با آمریکا و نظام سلطه است که اگر این تقابل نبود امروز این قدرت را نداشتیم، اظهار کرد: امروز دشمن از طریق فضای مجازی نسل جوان را هدف قرار داده است تا اعتقادات آنان را ضعیف کند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اگر در درس دشمن شناسی مردود شویم، دشمنان بر ما سلطه خواهند یافت و در مواجهه انقلاب با مشکلات نخواهیم توانست نقش اصلی خودمان را ایفا کنیم، لذا هر اندازه در مقابل دشمنان محکم بایستیم و مقاومت کنیم به همان اندازه مقتدر خواهیم شد.

حجت الاسلام محبی در پایان بر ضرورت توجه به رشد علمی کشور به عنوان یکی از مولفه های قدرت تاکید کرد و  گفت: رشد علم و دانش، ایران را تبدیل به قدرت برتر منطقه کرد و  باعث شد که ایران اسلامی قدرت آمریکا را در منطقه و خاورمیانه مهار نماید.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha