پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
معلمی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین معلمی با گلایه از بروز برخی ناهنجاری های فرهنگی، گفت: چرا باید وضعیت فرهنگی جامعه به جایی برسد که در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) که مظهر عفت و پاکدامنی است، جشن های مبتذل برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در اجلاس چهارم این مجلس، گفت: با حضور بی نظیر و بحق تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن،‌اهل ایمان در محل منطقه،‌ شاد شدند و بدخواهان در  خشم ناکامی خود گرفتار آمدند.

وی افزود: تحرکات مذبوحانه عوامل استکبار و جریان نفاق علی رغم گله مندی و نارضایتی مردم از افزایش قیمت ها و بیکاری جوانان و رکود اقتصادی آنان را در دفاع از اصل انقلاب و آرمان های آن و پایبندی به رهنمودهای امامت و ولایت محکم تر ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی تصریح کرد: اصل انقلاب به برکت امامت و ولایت به پیروزی رسیده و در جنگ تحمیلی که کل استکبار پشت صدام قرار داشتند به برکت امامت و ولایت دفاع مقدس صورت گرفت.

نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که دفع همه فتنه ها به برکت امامت و ولایت فقیه بوده، یادآور شد: امام راحل فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت شما آسیب نبیند»، مسئولین باید به این رهنمود توجه کرده و در عمل،‌ تبعیت خود از ولایت فقیه را نشان دهند تا بر فتنه ها و مشکلات فائق آییم.

وی در پایان با گلایه از بروز برخی ناهنجاری های فرهنگی، گفت: چرا باید وضعیت فرهنگی جامعه به جایی برسد که در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) که مظهر عفت و پاکدامنی است، جشن های مبتذل برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha