چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تصاویر/ اولین نشست صمیمانه مدیران مدارس علمیه قم در خبرگزاری حوزه

مدیر مدرسه علمیه قدیری قم تصریح کرد: با توجه به شبهات و هجمه های دشمن امروز بیش از هر زمان دیگری لازم است که به انعکاس رسانه ای عدالت خواهی حوزویان در سطح جامعه بپردازیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی مرتضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان این که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره یکی از دغدغه های بزرگان و نیز حوزویان اعم از طلاب و فضلا تا علما و مراجع عظام تقلید ، تلاش در جهت تحقق عدالت در کشور بوده است، گفت: تحقق عدالت مساله و مطالبه ای است که هم در بُعد نظری و هم در بُعد عملی باید با قوت دنبال شده و کوتاهی و کم انگیزگی در این خصوص روا نیست.

وی افزود: واقعیت آن است که علیرغم همه تلاش ها ، تاکنون آن طور که باید و شاید ما در زمینه عدالت اجتماعی، عدالت اقتصادی و دیگر امور مرتبط با عدالت نتوانسته ایم کار درخور و شایسته ای انجام دهیم و هر چند در نماز جمعه و برخی تریبون ها این ها گفته شده اما مردم می خواهند بدانند در عمل چه محقق شده است.

این استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم همچنین با بیان این که روحیه عدالت خواهی همواره در حوزه های علمیه وجود داشته است، گفت: باید این مطالبه گری حوزه در زمینه عدالت که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست در سطح جامعه انعکاس مناسب رسانه ای داده شود تا مردم بدانند که حوزه پیشتاز و پیش قراول این مساله است.

وی خاطرنشان کرد: حقیقتاً اگر عدالت در جامعه پیاده شود ، قطعاً شاهد تحولات بسیار خوبی خواهیم بود اما متاسفیم که به تعبیر دردمندانه رهبر معظم انقلاب باید از این حیث از مردم عذرخواهی کنیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha