جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 443777
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
دیرباز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین دیرباز گفت: نباید وضعیت ما در مواجهه با مشکلات اقتصادی مانند وضعیت کسی باشد که با شخص بیماری مواجه است که بیماری او در حال تشدید است و پیوسته صدا میزند وضعیت بیماری در بعضی ابعاد در حال بدتر شدن است . بلکه بایستی با مطالعه شفافیت، با ارزیابی و نقد برنامه بتوانیم گامی در مسیر حل مشکلات یا کاهش آنها برداریم .

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، در اجلاسیه چهارمین اجلاس رسمی دوره پنجم این مجلس گفت: روز 22 اسفند سالروز شهید را گرامی می داریم .یاد و خاطره شهیدان موجب می شود جامعه دینی ما احساس همبستگی شدید عاطفی با آرمانهای شهدا برقرار کند. از خدای متعال طلب علو درجات برای شهدا می کنیم و برای خانواده آنان طلب صبر و اجر می  کنیم. در آستانه حلول سال جدید هجری شمسی هستیم که هفته های آغازین آن مقارن است با میلاد باسعادت امیرالمومنین(علیه السلام)، این عید سعید را خدمت مردم عزیز ایران بویژه اهالی شریف آذربایجان غربی تبریک و تهنیت عرض میکنیم و آرزو داریم سالی پر از خیر و برکت داشته باشند .

وی افزود: در سال 96 و سالهای پیش از آن در زمینه های شاخص های اقتصادی مانند نرخ بیکاری ، تورم ، رشد اقتصادی، قاچاق بی رویه کالا و واردات وضعیت خوبی نداشته و نداریم. از قدیم روحانیت ملجا و پناه مردم بوده در نظام مقدس جمهوری اسلامی این پناهگاه بودن بایستی پر رنگ تر و کاملتر باشد. ملجا و پناه مردم بودن روحانیت، به ویژه با توجه به ظرفیت عظیم مجلس خبرگان که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، ایجاب می کند از رئیس جمهور محترم دعوت بشود در جلسه خصوصی برنامه های دولت برای فضای مجازی، حل مشکل بیکاری ، رکود اقتصادی ، بالارفتن نرخ رشد اقتصادی و.... ارائه شده و مورد ارزیابی قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز تأکید کرد: نباید وضعیت ما، در مواجهه با مشکلات اقتصادی مانند وضعیت کسی باشد که با شخص بیماری مواجه است که بیماری او در حال تشدید است و پیوسته صدا میزند وضعیت بیماری در بعضی ابعاد در حال بدتر شدن است. بلکه بایستی با مطالعه شفافیت، با ارزیابی و نقد برنامه بتوانیم گامی در مسیر حل مشکلات یا کاهش آنها برداریم.

وی ادامه داد: طرح مشکلات اقتصادی به منزله نادیده گرفتن مشکلات فرهنگی نیست که در این زمینه هم مشکلات فراوانی داریم و بایستی برنامه های فعالان عرصه فرهنگ نیز مورد بازبینی و ارزیابی مجلس خبرگان قرار گیرد. امید داریم با تلاش مجلس خبرگان رهبری شاهد آسایش و آرامش ملت شریف ایران با رهبری های مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha