جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون اداری مالی حوزه علمیه مازندران

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه مازندران از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی ساختمان مدیریت حوزه استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد قنبری، معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در مازندران، از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی ساختمان مدیریت حوزه علمیه استان خبر داد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که عملیات اجرایی احداث ساختمان مدیریت حوزه علمیه استان از سال 92 آغاز شده، افزود: در حال حاضر بخش تأسیسات این مجتمع اداری فرهنگی باقیمانده است.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه مازندران همچنین با اشاره به این که این مجتمع فرهنگی اداری در زمینی به مساحت 500 مترمربع احداث شده است، بیان داشت: کل بنای مفید این ساختمان 2500 مترمربع است.

حجت الاسلام قنبری با بیان این که این ساختمان به نام مجتمع فرهنگی اداری حضرت فاطمه زهرا(س) مزین شده، خاطرنشان کرد: ان شاءالله با اتمام بخش تأسیسات، این مجتمع اوایل سال آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

وی با اشاره به این که این مجتمع در چهار طبقه احداث شده است، تصریح کرد: این ساختمان دارای دو طبقه اداری، یک طبقه رفاهی، سالن همایش و کارگاه های آموزشی است.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه مازندران، احداث این مجتمع فرهنگی و اداری را یکی از اقدامات ارزشمند مدیریت استان در سال های اخیر دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این ساختمان با حمایت های نماینده ولی فقیه در استان، مدیریت حوزه های علمیه کشور و بسیج سازندگی مراحل پایانی احداث را می گذراند.

حجت الاسلام قنبری با بیان این که با راه اندازی و آغاز به کار این مجتمع برنامه های آموزشی، پژوهشی و تهذیبی مدیریت استان رونق تازه ای خواهد گرفت، بیان داشت: به طور سال آینده شاهد جهش های خوبی در بخش های مختلف حوزه علمیه استان خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که از ابتدای استقرار مدیریت استانی در مازندران تا به امروز شاهد تحولات ارزشمندی در سطح مدارس علمیه استان بودیم، تصریح کرد: شاخص های کمی و کیفی در سطح مدارس علمیه استان از رشد قابل توجهی برخوردار بوده اند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه مازندران ، تقویت حوزه های علمیه را یک ضرورت مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: هر چه در این بخش سرمایه گذاری کنیم باز هم کم است چون اثرگذاری بسیار مطلوبی در رشد و تعالی معنوی جامعه خواهد داشت.

حجت الاسلام قنبری با بیان این که در حال حاضر ۲۳ مدرسه علمیه در شهرهای استان به جز مدیریت بابل وجود دارد، تصریح کرد: همه این مدارس در ارزیابی های صورت گرفته دارای شرایط و شاخص های مناسبی هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha