پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین به مناسبت تشییع پیکر شهید البحرانی، با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت به خانواده، نزدیکان و ملّت بحرین، مسئولیت تمام جنایت ها و کشتار ها را متحمل رژیم آل خلیفه دانسته و خواستار برگزاری مراسم برای آن شهید شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، علمای بحرین به مناسبت تشییع پیکر شهید البحرانی، با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت به خانواده، نزدیکان و ملّت بحرین، مسئولیت تمام جنایت ها و کشتار ها را متحمل رژیم آل خلیفه دانسته و خواستار برگزاری مراسم برای آن شهید شدند.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

(قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنَا إِلَّا إِحْدَى الْحُسْنَيَيْنِ...) التوبة ٥٢

با تمام افتخار و عزّت حسن علی عباس البحرانی چهارمین شهید از شهدای بحرین به مقام شهادت رسید؛ در حالی که شاهد  ظلم و ستمی بود که رژیم بحرین بر ملت و کشور آن روا می داشت.

پیکر شهید البحرانی که به مدت یک ماه مفقود بود، در نزدیکی سواحل بوشهر ایران پیدا شد و به رفقای شهیدش (میثم علی ابراهیم یوسف، سید محمود عادل کاظم، سید قاسم خلیل درویش) پیوست، تا در زندگی، جهاد، شهادت، مظلومیت و حتی محل دفن در کنار آنان باشد.

ما ضمن ابراز همدردی با خانواده، نزدیکان، دوستان و تمامی ملت، به آنان تسلیت می گوییم و خود را در درد و مصیبت آنان شریک می دانیم، سرمان را بالا می گیریم و به شهدا، عزت و کرامت خود افتخار می کنیم.

ما مسئولیت تمام آنچه علیه ملت مظلوم ما را از ظلم و ستم، گرفتن جان ها و  ریختن خون ها و تعرض به آبرو ها، مقدسات، اموال و حقوق مردم، روا داشته شده و می شود  به عهده رژیم ستمکار آل خلیفه می دانیم.

آفرین بر تو ای ملّت صبور و عزتمند بحرین. تو جوانان، مردان و حتی زنان این کشور را می بینی که یا در زندان ها هستند یا تحت تعقیب قرار دارند و پیوسته هراسان بوده و هیچ پناهگاهی ندارند یا مجبور به مهاجرت از کشور شده یا به دنبال امنیت از وطنش فرار کرده و به شهادت رسیده اند.

 و همزمان می بینی که مزدوران، جنایتکاران و افراد دارای تابعیت سیاسی، آزادانه و به راحتی در کشور زندگی می کنند و به حساب حقوق تو و رنج های تو در آرامش از ثروت های کشور بهره مند هستند.

از تمامی افراد، طرف ها و تلاش هایی که برای یافتن پیکر شهدای ما و به خاک سپردن آن ها شده است، تشکر و قدر دانی می کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha