جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علامه سید جواد الوداعی

حوزه/ علمای بحرین با صدور بیانیه ای به مناسبت سالگرد ارتحال آیت الله سید جود الوداعی، یادآور جایگاه معنوی، حکمت، شجاعت و اخلاق ایشان شد و اشاره کرد: آیت الله الوداعی بهترین یاور و حامی آیت الله عیسی قاسم بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین با صدور بیانیه ای به مناسبت سالگرد ارتحال آیت الله سید جود الوداعی، یادآور جایگاه معنوی، حکمت، شجاعت و اخلاق ایشان شد و اشاره کرد: آیت الله الوداعی بهترین یاور و حامی آیت الله عیسی قاسم بود.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

امام جعفر صادق (علیه السلام) فرمودند: "... والعلماءُ باقونَ ما بقي الدَهْرُ أعْيَانُهُم مَفْقُودَة وَأمْثَالُهُم في القُلُوبِ مَوجُودَةٌ".

آیت الله سید جواد الوداعی، عالم ربانی است که تمام زندگی اش را در راه خدمت به اسلام عزیز و جهاد برای بالا بردن پرچم اسلام بحرین، سپری کرد. ایشان یکی از ستون های کشور است که خاک وجودش را پنهان نکرده، بلکه یک مناره هدایت، نور، تقوا، ایمان، علم، بصیرت، جهاد و شجاعت است که در عقل ها، دل ها و وجدان های زنده، نورانی خواهد ماند و نسل ها یکی پس از دیگری از آن به ارث می برند.

این ملت وفادار هیچ وقت، آیت الله الوداعی یکی از علمای بزرگی که از رهبری، حکمت، شجاعت و اخلاص بهره مند بود و در تمامی سختی ها و راحتی ها با امید و رنج در کنار ایشان ایشان ایستاد، فراموش نخواهد کرد.

آیت الله الوداعی یاور، پشتیبانی و حامی زبانی وعملی آیت الله عیسی قاسم بود که بیش از 300 روز است که در حصر خانگی به سر می برد.

رژیم ستمگر آل خلیفه علاوه بر حصر خانگی، خون شهدای وفادار را ریخته و برخی را مجروح و بازداشت کرده و از برپایی نماز جمعه جلوگیری می کند و بر اهالی شهرک الدراز فشار می آورد.

آیت الله عیسی قاسم همچون کوهی استوار است که در کنار حق ایستاده است.

ما در سالگرد ارتحال جانسوز آیت الله الوداعی، ملت بحرین را به تجدید پیمان و مشارکت گسترده در مراسم سالگرد ایشان دعوت می کنیم.

این مراسم امشب در منطقه باربار برگزار می شود.

علمای بحرین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha