جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسین ازلگنی، مبلغ اتحادیه انجمن های اسلامی استان مرکزی

حوزه/مبلغ اتحادیه انجمن های اسلامی استان مرکزی با اشاره به نقش روحانیت در تبیین سیره شهدا گفت: هدف اصلی از اردوهای راهیان نور پیوند نسل جوان و نوجوان با انقلاب اسلامی و دستاوردها و آرمان های آن است.

حجت الاسلام حسین ازلگنی، مبلغ اتحادیه انجمن های اسلامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور پس از سفر بابرکت رهبر معظم انقلاب شکل و وضعیت بهتری پیدا کرد، اظهار داشت: هدف اصلی از اردوهای راهیان نور پیوند نسل جوان و نوجوان با انقلاب اسلامی، دستاوردها و آرمان های آن است.

وی با بیان اینکه طبق آیات قرآن، شهدا زنده هستند، خاطرنشان کرد: زائران سرزمین نور به برکت خون شهیدان آثار معنوی حضور در مناطق عملیاتی را به تناسب ظرفیت کسب می کنند.

حجت الاسلام ازلگنی ابراز داشت: دوری از مسائل روزمره و زندگی شهری، شبهه افکنی ها و دغدغه ها سبب می شود تا واقعیت های انقلاب اسلامی برای زائران ملموس تر و واضح تر شود.

وی در رابطه با نقش روحانیت در تبیین سیره شهدا گفت: این اقدام زمانی عملی و اثرگذار خواهد شد که روحانیت متواضعانه و مخلصانه خدمتگزای کند یعنی که افزون بر گفتار، کردار شهدا را در عمل به منصه ظهور برساند که قطعا مردم از چنین طریقی حماسه ها و یاد شهیدان را زنده نگه خواهند داشت.

مبلغ اتحادیه انجمن های اسلامی استان مرکزی افزود: بسیاری از روحانیون به عنوان خادم الشهدا در کنار فعالیت های تبلیغی به واکس زدن کفش ها مشغول هستند و چنین فعالیت هایی حال و هوای جبهه را برای زائران بیشتر تداعی می کند.

حجت الاسلام ازلگنی با اشاره به اینکه روحانیت شهدا را در سیره عملی معرفی کند، بیان کرد: سیره عملی شهدا قابل بهره بری است؛ از این رو طلاب و روحانیون با تبیین سیره شهدا قادر خواهند بود تا ارتباط زائران سرزمین های نور با شهدا را تقویت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha