پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمد شمس مدیر حوزه یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد با بیان این که مسئولین در عمل از کالای ایرانی حمایت کنند نه با شعار، گفت: اکثر کالاهایی که در فروشگاه ها و مغازه ها وجود دارد، خارجی است، این کار بسیار به کشور ضربه می زند، زیرا با وارد کردن جنس خارجی، بسیاری از کارخانجات تولیدی کشور تعطیل و جوانان زیادی بیکار شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، با اشاره به شعار سال ۱۳۹۷ «حمایت از کالای ایرانی»، گفت: رهبر معظم انقلاب با درایت و ذکاوتشان شعارهایی برای هر سال انتخاب می کنند که با نگاه به گذشته، حال و آینده انجام می گیرد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد افزود: در سال های گذشته نیز مقام معظم رهبری شعارهایی را انتخاب کردند که اگر به گذشته، حال و آینده بنگرید می بینید که این شعارها واقعا اگر در کشور به خوبی توسط مسئولین اجرا و با همراهی مردم انجام می گرفت بدون شک کشور ما در شرایط بسیار بهتری از الان بود.

وی تصریح کرد: اکثر کالاهایی که در فروشگاه ها و مغازه ها وجود دارد، خارجی است که این کار بسیار به کشور ضربه می زند، زیرا با وارد کردن جنس خارجی، بسیاری از کارخانجات تولیدی کشور تعطیل و جوانان زیادی بیکار شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس با بیان اینکه حمایت از کالای داخلی باعث رونق تولید و اقتصاد کشور می شود، گفت: زمانی که بیکار در کشور زیاد شود، بدون شک معضلات اجتماعی نیز بیشتر می شود پس امیدواریم که هم مسئولان و هم مردم به خوبی این شعار را تحقق بخشند.

این مسئول حوزوی به عملکرد مسئولین در قبال شعار سال های گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: متاسفانه در سال های گذشته مسئولان زیاد نسبت به شعار سال همت نورزیدند و این مسئله مهم را نادیده گرفتند که سبب مشکلات بسیار در کشور شد.

مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص وجود آزادی‌های مشروع و معقول در کشور، گفت: اکنون در شرایطی قرار داریم که بسیاری از بدخواهان داخلی و دشمنان خارجی برای متهم کردن نظام اسلامی به نقض حقوق بشر تلاش می‌کنند و در این راه آزادی‌های مشروع و معقول موجود در کشور را با سیاه نمایی بد جلوه می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس اظهار کرد: اکنون وظیفه مسئولین است تا با تبیین آزادی‌های موجود در کشور، با این هجمه دشمنان نظام اسلامی مقابله کرده و آزادی موجود در کشور را برای جهانیان به‌طور شفاف به نمایش بگذارند، چرا که افکار عمومی دنیا فارغ از تلاش دولتمردان کشورهای غربی، حقایق را به‌خوبی درک می‌کنند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با همت مسئولان و همراهی مردم امسال شاهد کشوری آباد و مشکلات کمتر در کشور باشیم.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha