جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار شهردار و مدیران شهری قم

حوزه/ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با تاکید بر حمایت از محرومان جامعه، اظهار کردند: باید برنامه‌ای منسجم برای رفع مشکلات فقرا و محرومان در جامعه وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار شهردار و مدیران شهری قم، با تاکید بر اینکه شهر قم حرم اهل بیت(ع) است، اظهار کردند: اقداماتی که در این شهر انجام می‌شود باید خاص این شهر و موجب عزت و عظمت بیشتر این خطه باشد.

این مرجع تقلید افزودند: کسانی که در شهر قم خدمت می‌کنند خدمتشان ثواب است و اجر در محضر خداوند دارند چراکه فعالیت آنها موجب عظمت دین و اسلام می‌شود.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به مقام والای حضرت معصومه(س) و امامزادگان مدفون در این شهر، گفتند: این جایگاه والای شهر قم اسباب افتخار است و اگر کسی می‌خواهد تاریخ قم را بخواند بسیار مفصل است، چراکه شخصیت‌های برجسته و ارزشمندی در این خطه زندگی می‌کرده‌اند.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه خدمت در شهر قم مشمول اجر الهی می‌شود، اذعان کردند: قم جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و توجهات ائمه معصومین(ع) بر این شهر وجود دارد.

ایشان گفتند: کسانی که در قم کار می‌کنند باید بدانند که کار کردن در این شهر با دیگر نقاط کشور متفاوت است و باید مراقبت ویژه‌ای داشته باشند و آبرومندی شهر قم را بیش از پیش کنند.

ایشان با تاکید بر حمایت از محرومان جامعه، اظهار کردند: باید برنامه‌ای منسجم برای رفع مشکلات فقرا و محرومان در جامعه وجود داشته باشد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه قم باید الگویی برای دیگر شهرهای کشور باشد، گفتند: شهرداری در این زمینه باید حرکت کرده و باید مسیری که آغاز کرده و توفیقاتی که داشته با قدرت ادامه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha