جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تولید ملی / حمایت از کالای ایرانی

حوزه/مدیر حوزه امام خمینی(ره) بندرامام تولید کالاهای کیفیت دار و جلب اعتماد مردم برای خرید کالای ایرانی را وظیفه سنگین تولیدکنندگان بیان کرد.

حجت الاسلام ناصر احمدی، استاد حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تأثیر مسائل اقتصادی بر معیشت مردم و نگرانی های عموم جامعه از وضعیت اقتصادی کنونی کشور اظهارداشت: حمایت از کالای ایرانی شعاری کلیدی و در ادامه عنوان سال گذشته بود که مردم و مسؤولان را مورد خطاب قرار می دهد، هر چند که بار مسؤولیت بر روی دوش مردم بیشتر خواهد بود.

مدیر حوزه امام خمینی(ره) بندرامام، با بیان اینکه مردم در صحنه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضوری دائمی و همیشگی دارند، خاطرنشان کرد: مسؤولان نتوانستند به خوبی شعار سال گذشته را محقق کنند؛ از این رو مقام معظم رهبری به عموم جامعه اهتمام بیشتری داشته و آنها را در مرحله اول مورد خطاب شعار سال قرار داد.

این مقام مسؤول حمایت از کالای ایرانی را سبب رونق تولید، اشتغال و تقویت اقتصاد داخلی برشمرد و گفت: در زمینه اقتصاد باید سخت کار کنیم تا با تولید کالاهای با کیفیت، از ورود کالاهای خارجی بی نیاز شویم.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه تولیدکنندگان در قبال شعار سال وظیفه سنگینی را بر عهده دارند، تصریح کرد: با ممنوعیت ورود کالاهای خارجی فرصت های بیشتری در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار می گیرد در عین حال تولید کالاهای کیفیت دار و جلب اعتماد مردم، وظیفه سنگین تولیدکنندگان است.

وی در پایان گفت: تلاش دولتمردان در زمینه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی به نتیجه مطلوب نرسیده است و این مهم معظلی است که باید در سال جاری، رفع گردد.

 

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha