پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن شناسی یکی از مهمترین خواسته های رهبر معظم انقلاب از دانش آموزان و دانشجویان است که باید سرلوحه و اولویت اصلی اساتید باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی صبح امروز در دیدار نوروزی جمعی از مدیران و فرهنگیان اداره کل آموزش وپرورش استان قزوین که در دفتر امام جمعه تاکستان برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب توطئه‌های دشمنان را در اول سال متذکر شدند و به تبیین القائات دشمن پرداختند.

عضو خبرگان رهبری افزود: دانش آموزان باید با فهم دقیق و شناخت ارزش های انقلاب اسلامی و فعالیت های علمی و پژوهشی در حفظ و حراست اصول انقلاب اسلامی مفید و تاثیر گذار باشند.

وی اظهار کرد: وجود 36 هزار شهید دانش آموز در دفاع مقدس، نشان از درک بالای این عزیزان از آرمان های امام راحل و نظام اسلامی دارد، لذا دانش آموزان امروز باید از این از سیره الگو برداری کرده و تا پای جان از منویات مقام معظم رهبری حمایت کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد:  دشمن شناسی یکی از مهمترین خواسته های رهبر معظم انقلاب از دانش آموزان و دانشجویان است که باید سرلوحه و اولویت اصلی اساتید باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولین باید منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی را نه اتنها در رابطه با شعار سال، بلکه درهمه عرصه ها عملیاتی و اجرایی نمایند.

امام جمعه شهرستان تاکستان ضمن تاکید رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از کا لای ایرانی خاطرنشان کرد: همه باید خرید کالاهای تولید داخل را در اولویت تا مشکلات بیکاری کشور حل شود.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین در پایان گفت:  در یک دهه اخیر در بسیاری از کالاهای تولیدی مصرف عمومی از جمله مواد غذایی ، پوشاک و ظروف خانگی کیفی سازی صورت گرفته است، ولی تبلیغات در خصوص مصرف تولیدات داخلی کم است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha