جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی فضای مثبت پیش از انتخابات عراق را ستود و ابراز امیدواری کرد که نامزد ها بیشتر به آداب رقابت و اخلاق آن مقید باشند تا مسائلی که وحدت جامعه را تهدید می کند، در کشور رسوخ نکند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی فضای مثبت پیش از انتخابات عراق را ستود و ابراز امیدواری کرد که نامزد ها بیش تر به آداب رقابت و اخلاق آن مقید باشند تا مسائلی که وحدت جامعه را تهدید می کند، در کشور رسوخ نکند.

آیت الله مدرسی در بیانیه روز جمعه، رهبران سیاسی همسایه مسلمان ترکیه را به دست برداشتن از تهدیدی که به حق همسایگی خدمت نمی کند، دعوت کرد و گفت: ملت عراق به اذن خداوند متعال می تواند از کشورش حمایت کند، همانطور که تلاش می کند که عراق به نقطه شروع عملیات تروریستی علیه کشور های همسایه تبدیل شود.

ایشان افزود: ما در ماه رجب الحرام، امیداوریم که صلح و دوستی بر کشور مسلمین حاکم شود و آتش جنگ های شعله ور در یمن،سوریه، مصر و سایر کشور ها خاموش شود.

این عالم عراقی در پایان گفت: از خداوند متعال می خواهیم که روح محبت را بر ما نازل کند و بین دل های ما الفت و دوستی برقرار کند تا بتوانیم به اذن خداوند مرحله عقب ماندگی را پشت سر گذاشته و ضعف ها را برطرف کنیم و به آرمان های ملت ها جامع عمل بپوشانیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha