پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فعالیت بیش از یک هزار مبلغ و مبلغه در ایام البیض

حوزه/مسؤول امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: از روز گذشته ۷۸۴ مبلغ و ۴۳۶ مبلغه از روز گذشته در مناطق مختلف تبلیغی ویژه ایام اعتکاف حضور پیدا کردند.

حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسئول امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اعزام بیش از یک هزار مبلغ و مبلغه به ۲۷ شهر استان خوزستان، اظهارداشت: مبلغان در مراکز محل استقرار معتکفان حضور پیدا کرده و در فواصل مختلفی از روز فعالیت های تبلیغی تعیین شده را برای معتکفان ارائه خواهند کرد.

مسؤول امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: امسال همچون سال های گذشته شاهد استقبال مبلغان و مبلغه ها از فراخوان برای فعالیت های تبلیغی در ایام اعتکاف بودیم که در این باره ۷۸۴ مبلغ و ۴۳۶ مبلغه از روز گذشته در مناطق مختلف تبلیغی حضور پیدا کردند.

حجت الاسلام فردآقایی با بیان اینکه فعالیت های تبلیغی مبلغان و مبلغه ها از دهم تا سیزدهم فروردین ماه در مناطق هدف صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: مباحث اصلی سخنرانی مبلغان و مبلغه ها در ایام اعتکاف تشیع، ضرورت های تقریب میان مذاهب اسلامی، وحدت اسلامی، اشاره به سیره و زندگانی مولای متقیان، نوع نگاه امام علی(ع) به زندگانی دنیوی، نیایش و دعا، اهمیت اعتکاف برای تزکیه و نزدیکی به خداوند است.

وی اشاره به وفات حضرت زینب(س) و زندگانی آن بانو، نوع نگاه اسلام به زن و وظایف محوله بر دوش زنان را دیگر محور فعالیت های تبلیغی مبلغان برشمرد.

مسؤول امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، در پایان گفت: جنگ نرم، حجاب، اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی خاتمه بخش فعالیت های تبلیغی مبلغان در ایام اعتکاف است.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha