پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حاشیه ای بر "نقد اندیشه دینی"

حوزه/ به تازگی از سوی آستان مقدس کاظمین(ع) کتابی با عنوان حاشیه هایی بر کتاب نقد اندیشه دینی تالیف شیخ محمد حسن آل یاسین(ره) منتشر شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به تازگی از سوی آستان مقدس کاظمین(ع) کتابی با عنوان حاشیه هایی بر کتاب "نقد اندیشه دینی" تالیف شیخ محمد حسن آل یاسین(ره)  منتشر شد.

کتاب نقد اندیشه دینی تالیف دکتر صادق العظم و در واقع مجموعه از مقالات است که العظم در آن ضمن ترویج اندیشه های ضد دینی خود، رهبران سیاسی و مذهبی و رسانه‌های پشتیبانشان را برای بهره‌برداری از احساسات مذهبی مردم سرزنش کرده است و اکنون کتاب حاشیه ای بر نقد اندیشه دینی تالیف شیخ آل یاسین(ره) در صدد نقد و مناقشه در این کتاب است که برای هشتمین بار توسط آستان مقدس کاظمین چاپ و منتشر می شود.

این کتاب در فصل های پنج گانه خود به هجمه های مختلفی که اندیشه دینی و اسلام با آن روبرو بوده می پردازد و ضمن مقابله با موج الحادگرایی ضداسلامی بیان می کند که موج اندیشه الحادی معاصر با لباس نو به میدان آمده است گرچه همان مضمون پیشین را دارد و باید با دقت و روش علمی با آن برخورد شود.

این کتاب همچنین به مناقشه علمی در تاثیرات مختلف کتاب نقد اندیشه دینی صادق العظم نیز می پردازد.

لازم به ذکر است آستان مقدس کاظمین(ع) کتاب فوق را برای هشتمین بار تجدید چاپ کرده و با قیمت تمام شده به بازار عرضه می کند و اعلام کرده که این کتاب نه تنها در زمانی که تالیف شده بلکه در عصر حاضر نیز کتابی کم نظیر است که به دفاع از اندیشه اسلامی می پردازد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha