پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شیعه عراق از تمامی اقشار و ملت این کشور خواست برای تهیه و تنظیم یک برنامه آینده ساز و آرمانگرا مشارکت کنند و گفت: گفتگوی ملی جامع میان تمامی اقشار ملت، بهترین راه برای ترسیم نقشه راه در جهت آینده درخشان ملت است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شیعه عراق از تمامی اقشار و ملت این کشور خواست برای تهیه و تنظیم یک برنامه آینده ساز و آرمانگرا مشارکت کنند و گفت: گفتگوی ملی جامع میان تمامی اقشار ملت، بهترین راه برای ترسیم نقشه راه در جهت آینده درخشان ملت ماست که مدت هاست در رنج و سختی به سر می برد.

ایشان در بیانیه هفتگی خود گفت: ما باید به برنامه هایی که نامزد های انتخاباتی ارائه می دهند، توجه کرده و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

آیت الله مدرسی از رسانه هایی که از طریق دمیدن در آتش طایفه گری و افراطی گری، می خواهند کشور را به دوره درگیری های خونین بازگردانند، به شدّت انتقاد و تصریح کرد: بگذارید همگی به زندگی بهتر بیندیشیم و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنیم تا از گرداب مشکلاتی که ما را گرفتار کرده

ایشان افزود: عراق دوباره متولد می شود و بر اساس ارزش های تاریخی حرکت می کند.

این عالم عراقی به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(علیه السلام) اشاره کرد و گفت: در این مناسبت پایتخت کشور سیاهپوش می شود و مراسم شهادت امامی زهد و تقوا برگزار می شود که الگوی عبادت و جهاد در زیر سایه ستمگران و طاغوت بود.

آیت الله مدرسی اشاره کرد: اگر رهبران سیاسی ما که به خاطر خوشبختی امت زهد دنیا پیشه می کنند، به امام کاظم(ع) اقتدا کنند، همگی ما بسیار خوشبخت می شویم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha