شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: در حوزه علمیه خواهران قزوین هیچ کالای خارجی را خریداری نمی کنیم و سیاست بر این است که فقط تولیدات و کالای ایرانی خریداری شود.

حجت الاسلام رضا کاظم لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین با تاکید بر صرورت حمایت از کالای ایرانی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در اول سال بیان شده است، گفت: در حوزه علمیه خواهران قزوین هیچ کالای خارجی را خریداری نمی کنیم و سیاست بر این است که فقط تولیدات و کالای ایرانی خریداری شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین ادامه داد: طلبه ای که در فضایی زندگی می کند که کالای مصرفی آن تولید داخلی است خود تبلیغ عملی است و در روحیه و گفتار طلاب اثرگذار است، و امروز باید مبلغان فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را تبلیغ کنند و در واقع هم در عمل و هم در گفتار این شعار در جامعه تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: نکته اساسی در تحقق شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی توجه اهالی صنعت است و همه تولیدکنندگان جزو خوبان این کشور هستند و باید کالای با کیفیت تولید کنند.

حجت الاسلام کاظم لو افزود: مردم ثابت کرده اند در تمامی لحظات به شهدا، رهبری و آرمان های انقلاب و شعارهای اسلامی پایبند هستند، لذا در مصارف خود باید به این موضوع توجه کنند که از تولیدات داخلی استفاده کنند و بدانند مصرف تولید ایرانی کمک کردن به جوانان این ممکلت و صنعت کشور است

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین اظهار کرد: اگر تولیدات داخلی با کیفیت باشند، طبیعی است که مردم به سوی مصرف کالای داخلی می روند، ولی اگر این دقت نباشد ممکن است یک ایرانی جنسی را خریداری کند که کیفیت لازم را نداشته باشد و نه تنها خود، دیگر از این کالا استفاده نکند، بلکه به دیگران هم توصیه می کند از این کالا استفاده نکنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha