پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهید لطفی نیاسر

حوزه/ مدیرکل اطلاع رسانی و رسانه حوزه در پیامی شهادت شهید مدافع حرم، مهدی لطفی نیاسر را به مدیرکل صداوسیمای مرکز قم تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته در پیامی به مدیرکل صداوسیمای مرکز قم، شهادت شهید مدافع حرم، مهدی لطفی نیاسر، برادر حجت الاسلام والمسلمین محمد لطفی نیاسر را تسلیت گفت که متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ.
سوره مبارکه آل عمران آیه 169

شهادت هنر مردان خداست و شهدا چه هنرمندانه باور و عشق به توحید و اسلام عزیز را به تصویر میکشند و چه زیبا از ویرانه های این دنیا به رضوان الاهی میکوچند و عند ربهم یرزقونند.
 حال که یکی دیگر از فرزندان غیور و پاک این سرزمین، در این راه مقدس به فیض عظیم شهادت نائل آمده و ندای عاشورایی ولی زمان خویش را لبیک گفت و آزادانه و سرافرازانه در راه دفاع از حرم عمه سادات (س) و نبرد با یزیدیان تکفیری، به تبار عاشورائیان پیوسته؛ اینجانب نیز شهادت سرباز سرفراز اسلام و مدافع پاکباخته حرم اهل بیت، شهید لطفی نیاسر را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای و مردم بصیر، انقلابی و شهیدپرور شهر مقدس قم به‌ویژه خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

خاضعانه از درگاه حضرت احدیت برای آن شهید بزرگوار، علو درجات، برای همسنگران مجاهدش، ظفر و صلابت و برای بازماندگان محترم، صبوری و اجر الهی را مسألت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha