پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس،

حوزه/ نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این که کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه که به سوریه حمله کردند، قطعاً شکست سنگینی خواهند خورد، گفت: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست های اخیر خود از محور مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی، شنبه شب طی سخنانی در نخستین شب از هجدهمین یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی با بیان این که حضور در میدان جهاد و شهادت یکی از مهم ترین امتحان های الهی است، اظهار داشت:

وی با بیان این که رمز موفقیت در جهاد اکبر ، گذشتن از سیم خاردار هوای نفس است، افزود: مادامی که انسان ها ، خودساخته و مهذب نشوند، نمی توانند در عرصه جهاد و ایثار و شهادت موفق باشند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و حتی قبل تر از آن همواره با دشمن درحال مبارزه هستیم، گفت: از مهم ترین عوامل و مولفه های موفقیت در این نبرد تمام عیار، ایمان به خدا، صبر و توکل، ولایت مداری و خودسازی و تهذیب نفس است، کما این که رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس این گونه بودند و بر دشمنان به اذن و یاری الهی تحت هدایت های امام راحل ، ظفر یافتند.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی همچنین با بیان این که برای برخی متاسفانه رسیدن به قدرت و ثروت بسیار مهم تر از ارزش های دینی و انقلابی است، خاطرنشان کرد: شهدا با اراده‌ای که داشتند در مقابل تمام سختی‌های جنگ تحمیلی ایستاده و یک قدم هم عقب نشینی نکردند و حال آن که امروز متاسفانه عده ای بی توجه به ارزش ها و دستاوردهای خون مطهر شهدا ، به دنبال خیانت به انقلاب و نظام هستند.

وی با اشاره به ارتباط عمیق شهدا و رزمندگان دفاع مقدس با خدای متعال و حالات عجیب آن ها در مناجات و شب زنده داری ها به خصوص در نزدیکی شب های عملیات گفت: در دوران جنگ تحمیلی به خوبی شاهد بودیم که همه دنیا مقابل ایران اسلامی و انقلابی قرار گرفته بود و دشمنان به خیال خود می خواستند که کار انقلاب و نظام اسلامی را یکسره کنند اما امروزه به لطف الهی و به برکت خون شهدا ، شاهد شکل گیری بسیج جهانی اسلام براساس خواست و فرمایش حضرت امام در بسیاری از کشورهای اسلامی هستیم.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه همچنین با اشاره به تحولات اخیر منطقه به خصوص تجاوز هوایی و موشکباران سوریه از سوی سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه اظهار داشت: بی شک بمباران دمشق برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های مفتضحانه آمریکا و غرب در سوریه است و آن ها باید بدانند که بی شک تجاوز و گستاخی شان بی پاسخ نخواهد ماند و شکستی بزرگتر از قبل در انتظارشان است.

وی با اشاره به وعده تخلف ناپذیر خدای متعال در نصرت جبهه حق و عدالت خواه و مستضعف گفت: دشمنان بدانند که جمهوری اسلامی ایران، کشور و نظام 30 سال قبل نیست کما این که جبهه مقاومت اسلامی نیز جبهه مقاومت 10 سال قبل نیست که آن ها بخواهند با چند بمب و تشر شکستش دهند.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی تصریح کرد: بی شک امت اسلامی و به خصوص محور مقاومت در منطقه کاری خواهند کرد که آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها و انگلیسی‌ها به صورت علنی از این تجاوز احمقانه خود ابراز پشیمانی کنند.

وی افزود: به یاری خدای متعال، انتقام تک تک شهدای جبهه مقاومت از کشورهای مستکبر غربی گرفته شده و در نهایت این جبهه حق است که با وجود مظلومیت ، سرافراز این نبرد خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با بیان اینکه شکست‌های اخیر آمریکا و اسرائیل از جمهوری اسلامی ایران در منطقه دیگر چیزی نیست که کسی بخواهد آن را انکار کند، گفت: رهبر معظم انقلاب در یکی از بیانات خویش تصریح فرمودند که نسل آینده شاهد سقوط آمریکا خواهد و ما به این موضوع ایمان و اعتقاد داریم، کما این که ایشان پیشتر فرموده بودند که اسراییل غاصب 25 سال آینده را به چشم نخواهد دید.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha