جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه از برگزاری سلسله درس های اخلاق با حضور اساتید بومی و اعزامی از قم، در مدارس علمیه استان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به این که سیره علمای سلف تاکید بر برگزاری دروس اخلاق هفتگی در حوزه های علمیه بوده، گفت: نباید از برگزاری دروس انسان ساز اخلاق در مدارس علمیه غفلت شود.

وی در ادامه با اشاره به تاکید مدیریت حوزه استان کرمانشاه بر هرچه بهتر برگزار شدن دروس اخلاق در مدارس علمیه، افزود: ضمن استفاده از برکات علمای بومی در برپایی دروس اخلاق، همچنین از ظرفیت اساتید اعزامی از قم در راستای ترویج تربیت اسلامی بهره مند می شویم.  

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به برگزاری برنامه های دارای اولویت مدارس علمیه و برگزاری دروس تربیتی و اخلاقی طلاب، ادامه داد: با توجه به حضور اساتید اخلاق استان و اعزامی از قم، برای تمام بدنه حوزه اعم از طلاب، اساتید و خانواده طلاب و کادر مدارس، درس اخلاق جداگانه ای برگزار می شود.

حجت الاسلام  محمدی فر تصریح کرد: برای برپایی دروس اخلاق از امروز 26 فروردین ماه، به مدت یک هفته از حضور اساتید اعزامی از قم در بیشتر مدارس علمیه استان استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان، پیشرفت معنوی و تربیتی و علمی طلاب را یکی از برکات حضور اساتید اخلاق در مدارس علمیه دانست و گفت: رابطه پدر و فرزندی اساتید مهذب اخلاق با طلاب و مشاوره های خصوصی اساتید جهت پاسخگویی به سؤالات اثر خاصی در آرامش روحی و روانی خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha