شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جبهه مقاومت

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد استان قزوین گفت: آمریکا و جبهه غرب می دانند امروز مقاومت از جایگاه ویژه ای برخوردار است و ابتکار عمل با جبهه مقاومت است؛ اقدامات اخیر هم آخرین دست و پا زدن آمریکا و هم پیمانانش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ،حجت الاسلام علی رمضانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین به موضوع حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به کشور سوریه اشاره کرد وگفت: باید به رأی ملت و دولت قانونی سوریه احترام گذاشته شود و گزینه های نظامی جایگاهی ندارد و همه باید به سمتی حرکت کنند که سوریه بازسازی شود .

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد استان قزوین ادامه داد: آمریکا و جبهه غرب می دانند امروز مقاومت از جایگاه ویژه ای برخوردار است و ابتکار عمل با جبهه مقاومت است؛ این اقدامات هم آخرین دست و پا زدن آمریکا و هم پیمانانش است.

وی ادامه داد: حمله آمریکا به عراق و افغانستان با سناریوی دروغینی طراحی شد تا افکار عمومی را از جایی به جای دیگر منحرف کند و در سوریه هم به بهانه واهی استفاده از سلاح شیمیایی این کار انجام شد و هدف اصلی آنها خروج نیروی مقاومت از سوریه بود تا حاشیه امنی برای رژیم صهیونیستی ایجاد شود.

حجت الاسلام رمضانی بیان داشت: روند رو به زوال صهیونیسم به صورت جدی در حال پیشرفت است و امروز اسرائیل توان مقابله باجبهه مقاومت را ندارد.

وی اظهار کرد:  آمریکایی ها می دانند که گزینه نظامی راه به جایی نخواهد بر، زیرا می دانند هر جنگ جدید در منطقه محو کامل رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha