پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مرکز مدیریت ۱

حوزه/مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه ای ضمن محکوم نمودن حمله موشکی غرب به سوریه تصریح کرد: جای بسی تاسف است که برخی دولت های اسلامی با این جنایت آشکار همراهی و آنرا تایید کرده و برگ ننگی را در تاریخ به نام و یاد خود ثبت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری« حوزه»، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه در محکومیت حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الَّذينَ قالَ لَهُمُ النّاسُ إِنَّ النّاسَ قَد جَمَعوا لَكُم فَاخشَوهُم فَزادَهُم إيمانًا وَقالوا حَسبُنَا اللَّهُ وَنِعمَ الوَكيلُ آل عمران ۱۷۳»

  فلسفه بعثت انبیاء الهی و خاتم پیامبران اقامه همه جانبه توحید و نفی شرک احیاء جان انسانها با نشر تعالیم حیات بخش الهی و استقرار عدالت و نجات بشریت از ظلم و سلطه طاغوتها و فراعنه تاریخ بود. اراده تردید ناپذیر خداوند بر این تعلق گرفت که این آرمان بلند علی‌رغم کراهت کافران و مشرکان تحقق یابد.

  ظهور پدیده مبارک مقاومت در برابر طغیان صهیونیزم و سلطه طلبی آمریکا، شکست های پی‌در پی استکبار جهانی را رقم زد، روزی شکست ارتش اسرائیل در جنگ 33 روزه در جنگ با حزب الله و روزی در جنگ 22 روزه ملت مسلمان و قهرمان فلسطین با اسرائیل ، روز دیگر غروب فتنه داعش و تکفیر که دهها دولت غربی و مرتجع تمامی توان خویش را در پیدایش و حمایت آنان هزینه کرده بودند همه اینها مصادیقی نوین از ایام الله را در دفتر تاریخ ثبت کرد.

اعتراف شیطان بزرگ به ناکامی با وجود هزینه 7 تریلیون دلاری، خبری خوشحال کننده ای برای ملل مسلمان به ویژه رزمندگان صحنه مقاومت بود که بر زبان خصم جاری کرد. البته که قرآن کریم این ناکامی بزرگ را از قبل به امت اسلامی تعلیم داده بود که شتاب قدرتهای کفر محزون تان نسازد زیرا هرگز نخواهند توانست ضربه اساسی وارد سازند.

«وَ لا يَحْزُنْكَ الَّذِينَ يُسارِعُونَ فِي الْكُفْرِ إِنَّهُمْ لَنْ يَضُرُّوا اللَّهَ شَيْئاً يُرِيدُ اللَّهُ أَلَّا يَجْعَلَ لَهُمْ حَظًّا فِي الْآخِرَةِ وَ لَهُمْ عَذابٌ عَظِيمٌ‌ آل عمران 176»

  شگفت آور است دولت های استکباری که در این سده اخیر تولید کنندگان سلاح های شیمیایی و صادر کنندگان در جهان اند. امروز مدعی مبارزه با کاربرد سلاح های شیمیایی و حمله به کشوری شده اند که خود قربانی بمب شیمیایی آنها است!

  اما لازم است که آمریکا، انگلیس و فرانسه و نیز دیگر دولت های هم پیمان آنان مانند اسرائیل و شاهزاده سعودی بدانند که اولاً ملل مسلمان قهرمان خط مقاومت با اعتقاد به آیه وحیانی فوق به هر میزان که حمله ظالمانه ای بر آنان بیشتر انجام گیرد بر ایمان، عزم و سازش ناپذیری آنان خواهد افزود و ثانیاً از قرآن حکیم این درس را آموخته اند که سیاست عقب نشینی در برابر دشمن به خیال راضی کردن ولی خطای استراتژیک و زمینه ساز افزون طلبی دشمن بوده و راز پیروزی فقط (خط مقاومت) است که می تواند جریان مقاومت را بر ارتش ده برابری اش پیروز گرداند.

«...إِنْ يَكُنْ مِنْكُمْ عِشْرُونَ صابِرُونَ يَغْلِبُوا مِائَتَيْنِ وَ إِنْ يَكُنْ مِنْكُمْ مِائَةٌ يَغْلِبُوا أَلْفاً مِنَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لا يَفْقَهُونَ  انفال 65»

  جای بسی تاسف است که برخی دولت های اسلامی با این جنایت آشکار همراهی کرده و آنرا تایید کرده و برگ ننگیی را در تاریخ به نام و یاد خود ثبت کرده اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha