پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
داوطلبان ورود به حوزه

حوزه/ حجت الاسلام عرب زاده معاون آموزش حوزه علمیه استان کرمان از رتبه اول استان کرمان در تعداد داوطلبین آزمون ورودی حوزه سال ۹۸-۹۷ خبر داد و افزود: تعداد ۱۴۶۴ نفر برای آزمون ورودی حوزه در استان کرمان ثبت نام کردند.

حجت الاسلام عرب زاده معاون آموزش حوزه علمیه استان کرمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، از رتبه اول استان کرمان در تعداد داوطلبین آزمون ورودی حوزه سال 9۸-9۷ خبر داد و افزود: با شروع فراخوان ثبت نام حوزههای علمیه سراسر کشور معاونت آموزش حوزه کرمان اقدام به اطلاع رسانی وسیع در سطح استان کرد که در این مدت تعداد 1464 نفر برای آزمون ورودی حوزه در این استان ثبت نام کردند که با این حساب، امسال استان کرمان رتبه اول در تعداد داوطلبین ورود به حوزه در کشور را کسب کرده است.

وی در رابطه با ظرفیت پذیرش در استان کرمان افزود: ما در استان کرمان بالای چهارصد نفر ظرفیت پذیرشی در تعداد بیست و نه مدرسه بلند مدت و یازده سفیران هدایت داریم که یک سوم از این تعداد ظرفیت سفیران هدایت و الباقی ظرفیت مدارس بلند مدت میباشند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان کرمان در رابطه با زمان و مکان برگزاری آزمون حوزه در کرمان بیان داشت: آزمون ورودی در روز جمعه هفتم اردیبهشت برگزار میگردد. این آزمون در پنج منطقه شهر کرمان، رفسنجان، جیرفت، کهنوج و بم برگزار میگردد که متقاضیان با توجه به انتخاب محل آزمون در زمان ثبت نام در همان محل بایستی حضور داشته باشند.

وی افزود: مدت آزون 120 دقیقه است و داوطلبین بایستی برای شرکت در آزمون در روزهای چهارم، پنجم و ششم اردیبهشت با مراجعه به سایت آموزش حوزه و با استفاده از کد رهگیری که در زمان ثبت نام دریافت کرده اند، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنند.

حجت الاسلام عرب زاده در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون گفت: در تاریخ نوزدهم خرداد ماه نتایج آزمون از طریق سایت معاونت آموزش اعلام میگردد که قبول شدگان برای انجام مصاحبه معرفی میشوند.

لازم به ذکر است نشانی و شماره تلفن های محل های برگزاری آزمون در استان کرمان به شرح زیر است:

  • شهر کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، دانشکده فنی، سالن انستیتو دانشکده فنی (32530480)
  • شهرستان رفسنجان، مصلای رفسنجان (34341890-92)
  • شهرستان جیرفت، چهار راه فرمانداری، مسجد جامع (43316025)
  • شهرستان کهنوج، مصلای کهنوج (43204091)
  • شهرستان بم، میدان امام خمینی، خیابان پاسداران، مهدیه شهدا (44342496)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha