پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پشت صحنه فیلم مستند

حوزه/ حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی از مراحل نهایی تدوین فیلم مستند شهید مظفری در اردیبهشت سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی در دیدار با اعضای برگزاری کنگره شهدا در استان قزوین، گفت: در دوران دفاع مقدس روحانیونی نه تنها در استان بلکه در سراسر کشور به ندای امام مهربانی ها لبیک گفتند و در مقابل رژیم تا تا دندان مسلح صدام  به خوبی ایستادگی کردند.

وی افزود: امروز نسل نوجوان و جوان ما که از روزهای حماسه و ایثار اطلاع کافی ندارند باید از ابعاد شخصیتی و زندگی شهدای دفاع مقدس به خصوص روحانیت مطلع شوند.

حجت الاسلام صفی خانی اظهار کرد: شهدای روحانیت در جبهه‌های دفاع مقدس علاوه بر نقش تبلیغی، نقش فرماندهی در عملیات‌ها را برعهده داشتند که نقش این عزیزان در پیروزی دفاع مقدس مورد غفلت واقع شده است.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین در رابطه با ساخت فیلم های مستند در رابطه با روحانیت بیان داشت: حوزه علمیه قزوین تا حدودی مستند شهدای روحانیت را به خوبی تهیه وحتی در شبکه استانی نیز پخش شده که امروز وظیفه رسانه ها این است که بتوانند ابعاد زندگی شهدای روحانیت استان را به خوبی تبیین وبه تصویرکشیده شود.

حجت الاسلام صفی خانی به ساخت مستند طلایهداران جهاد که اختصاص به زندگی نامه روحانی شهید مظفری اشاره کرد و گفت : بعد از وقفه ای، کار تدوین آن آغاز و به زودی از این مستند فاخر و ارزشمند نیز رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha