پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
رئیس مرکز اسلامی منهاج الحسین(ع) پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین اکبر رئیس مرکز اسلامی منهاج الحسین (ع) پاکستان با اشاره به عدم شفافیت در برخی از مسائل حج و نیز عدم تناسب سهمیه حجاج شیعه با جمعیت آنها از دولت پاکستان خواست با توجه به تناسب جمعیت، سهمیه حجاج شیعه را افزایش دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزرای حوزه؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین اکبر رئیس مرکز اسلامی منهاج الحسین ع پاکستان با اشاره به عدم شفافیت در برخی از مسائل حج و نیز عدم تناسب سهمیه حجاج شیعه با جمعیت آنها از دولت پاکستان خواست تا با توجه به تناسب جمعیت، سهمیه حجاج شیعه را افزایش دهد۔

وی که عضو کمیته امور مذهبی ایالت پنجاب، عضو هیئت قرآن و مشاور ویژه سروزیر ایالت پنجاب است به بجاآوردن حج با یارانه پرداختی از سوی بیت المال اشکال نمود و گفت: حج بر صاحبان استطاعت واجب است و اگر کسی با استفاده از بودجه های دولتی حج بجا بیاورد صحیح نیست؛ چراکه اولویت اول استفاده از بیت المال مردم جامعه به خصوص قشر ضعیف و آسیب پذیر است.

این عضو سابق شورای ایدئولوژی اسلامی پاکستان با اشاره به سهمیه کم شیعیان در حج دولتی و آزاد گفت: دولت پاکستان باید با توجه به نسبت شیعیان در جمعیت کشور سهمیه را افزایش دهد.

وی از رئیس دادگستری پاکستان درخواست کرد تا به صورت ویژه به این پرونده رسیدگی نماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha