جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست جنبش امت لبنان و انجمن جمعیت ها و شخیت های اسلامی لبنان

حوزه/ ​جنبش امت لبنان و انجمن جمعیت ها و شخیت های اسلامی لبنان، نشستی با عنوان "قدس اسراء، پایتخت زمین و آسمان" در مرکز جنبش امت با حضور نمایندگان علمای دینی، احزاب و شخصیت های لبنانی و شاخه های فلسطینی برگزار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جنبش امت لبنان و انجمن جمعیت ها و شخیت های اسلامی لبنان نشستی با عنوان "قدس اسراء، پایتخت زمین و آسمان" در مرکز جنبش امت با حضور نمایندگان علمای دینی، احزاب و شخصیت های لبنانی و شاخه های فلسطینی برگزار کردند.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و خوشامدگویی به مهمانان آغاز شد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی: مسئله فلسطین در آستانه حذف شدن و نابودی است

سپس "احسان عطایا" نماینده جنبش جهاد اسلامی در لبنان به سخنرانی پرداخت و گفت: مسئله فلسطین در آستانه حذف شدن و نابودی است و بیشتر سازمان های عربی و کشور های حاشیه خلیج فارس زمام امور خود را به ترامپ سپرده و هر کشور عربی که از این کار امتناع کند، اتهاماتی را به آن نسبت داده و تمامی جهان علیه آن صف آرایی می کنند و نیرو های هم پیمان برای ضربه زدن به آن و نابودی اش تلاش می کنند.

وی ادامه داد: ما می بینیم که اینان علیه ایران توطئه کرده و یمن را به خاطر حمایت از مسئله فلسطین مجازات می کنند و برای گسترش فتنه مذهبی و طایفه ای در لبنان تلاش می کرده و سوریه را با موشک های هوشمند بمباران می کنند.

نماینده جهاد اسلامی تصریح کرد: سه کشوری که در بمباران مشارکت داشته اند و برای انتقام از سوریه پایدار و مقاوم در برابر توطئه ها دور هم جمع شدند و تلاش می کنند زیر ساخت های نظامی و اقتصادی آن را نابود کنند، همه و همه به خاطر ایستادگی سوریه در کنار ملت فلسطین و حمایت آن از مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی است.

شریعتمدار: ما اینجا جمع شدیم که یاد آور سخنان امام خمینی و آیت الله خامنه ای شویم

 محمد مهدی شریعتمدار رایزن فرهنگی ایران در لبنان گفت: به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) و معراج ایشان برای حمایت از فلسطین اشغالی و محکوم کردن جنایت های رژیم اسرائیل و تجاوز استکبار به سوریه اینجا جمع شدیم تا بر سخن امام خمینی مبنی بر ریشه کن کردن این غده سرطانی تاکید کنیم و یاد آور سخن آیت الله خامنه ای شویم که گفتند: " امروز بازگشت امت اسلامی به عزت و قدرت، تنها از طریق ثبات و مقاومت در برابر استکبار و توطئه های خبیث آن امکان پذیر است و مسئله فلسطین در رأس تمامی مسائل اسلامی و بین المللی قرار دارد".

شیخ جبری: تجاوز سه گانه به سوریه برای افزایش روحیه گروهک های جنایتکاری بود

شیخ عبد الله جبری دبیر کل جنبش امت لبنان اشاره کرد: طرح آمریکایی صهیونیستی به تعرض به مقدسات در فلسطین اکتفا نکرد و جنایت های خود را تا سوریه گسترش داد.

وی ادامه داد: تجاوز سه گانه به سوریه برای افزایش روحیه گروهک های جنایتکاری بود که پی در پی در برابر ارتش عربی سوریه شکست می خورد.

دبیرکل جنبش امت تاکید کرد: سوریه با وجود بشار اسد، ملت و ارتش سوریه و هم پیمانان آن از فلسطین تا ایران، عراق، لبنان و سوریه قدرتمند است و این کشور نه تنها از تمامی توطئه ها قوی تر است، بلکه پیروزی های فراوانی را در مبارزه با دشمنان به ثبت رسانده و تروریسم تکفیری را از خاک خود بیرون رانده و پروژه آمریکایی صهیونیستی را در تجزیه این کشور و غرق کردن آن در آشوب و ویرانی، با شکست مواجه کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha