پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه/ جبهه عمل اسلامی لبنان در نشستی با حضور شیخ زهیر جعید هماهنگ کننده این جبهه و عمر عندور نامزد انتخابات پارلمان لبنان و اعضای شورای مدیریت، تاکید کرد: جنگ ما با دشمن غاصب صهیونیستی، جنگی گسترده است که تا آزادی فلسطین، تمامی اراضی اشغالی عربی و بازگشت حق به اهل آن پایان نمی یابد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان در نشستی با حضور شیخ زهیر جعید هماهنگ کننده این جبهه و عمر عندور نامزد جبهه عمل اسلامی در انتخابات پارلمان لبنان و اعضای شورای مدیریت، تاکید کرد: جنگ ما با دشمن غاصب صهیونیستی، جنگی گسترده است که تا آزادی فلسطین، تمامی اراضی اشغالی عربی و بازگشت حق به اهل آن پایان نمی یابد.

این جبهه تصریح کرد: مبارزه ما با تروریسم تکفیری در تمامی سطوح علمی، فکری، دینی، فرهنگی، سیاسی، رسانه ای، امنیتی و نظامی ادامه دارد.

تفکر تروریستی تکفیری، در جهت خدمت به دشمنان امت حرکت می کند

جبهه عمل اسلامی تاکید کرد: تفکر تروریستی تکفیری افراطی، از دین و جامعه عربی و اسلامی دور است و به دشمان امت به ویژه آمریکا و غرب خدمت می کند.

حزب الله یک حزب لبنانی و دوستدار همگی است

این حزب اسلامی اشاره کرد: حزب الله، یک حزب لبنانی مقاوم است که در برابر اسرائیل ایستاد و آن را به سختی شکست داد. حزب الله، حزبی است که برای همکاری، هماهنگی و همبستگی میان لبنانی ها در جهت منافع کشور به سوی همه دست دوستی دراز می کند.

جبهه عمل اسلامی با نزدیکی انتخابات پارلمان لبنان نسبت به افزایش سخنرانی های سیاسی فتنه انگیز و بازتاب آن در کشور هشدار داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha