پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی گفت: دشمنان ما موجوداتی نیستند که بشود با کلام منطق با آنها سخن گفت وامروز سخن محکم جمهوری اسلامی را نمی شنوند و فقط باید امروز با سلاح، زبان ما را بشنوند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: از نگاه دینی قوای مسلح وظیفه برقراری نظم و امنیت برای مردم و مقابله با متجاوزان را به عهده دارد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس نیز ارتش جمهوری اسلامی با حضور در جبهه های حق علیه باطل شجاعانه و فداکارانه حضوری چشمگیر داشت و هزاران شهید گواه این است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح ما تأمین کننده امنیت و مقابله کننده با متجاوزان به حقوق ملت‌هاست.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین بیان داشت: 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و یادآور حماسه آفرینی ها، فداکاری ها، شهادت طلبی ها و ایجاد عزت واقتدار ایران اسلامی است.

وی افزود:ما در دنیایی زندگی می کنیم که زیادی خواهی ها ،تعدی به حقوق دیگران، ظلم و کشتار  و تروریست پروری و ایجاد رعب و وحشت توسط قدرت های استکباری آسایش و امنیت را گرفته است.

وی ادامه داد: خدای متعال می فرمایند که کسانی که از خدا روی بر می گردانند و بر خواسته های شیطانی وتمایلات نفسانی ودنیا پرستی ودنیا طلبی روی می آورند وهیچ موجود زنده ای از دست آنها در امان نیست، این عده توسط خدای تبارک و تعالی از صحنه زمین محو خواهند شد.

حجت الاسلام عابدینی به جنایات مختلف استکبار جهانی با همراهی رژیم آل سعود بیان داشت:شما ببینید آمریکا با همراهی کشورهای مرتجع منطقه وبا کمک رژیم خبیث سعودی چه جنایت هایی علیه کشورهایی نظیر یمن، سوریه، عراق و فلسطین انجام می دهند که امروز  باید در مقابل زورگویان به خوبی ایستادگی نموده و یار و یاور مظلومان منطقه باشیم و در دل دشمنان خدا رعب و وحشت بیندازیم.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: دشمنان ما موجوداتی نیستند که با کلام منطق با آنها سخن گفت و امروز سخن محکم جمهوری اسلامی را نمی شنوند وفقط باید با سلاح،  زبان ما را بشنوند.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: این تجربه آماده شدن برای رسالت‌های بزرگ‌تر است و ارتش این دوران را به خوبی پشت سر گذاشت و مرحله جدید ماموریت این نیرو حضور در حمایت از نیروهای مسلح مقاومت اسلامی و مستضعفان در جای جای جهان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha