پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و الملسمین محمود ملک دار

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ملکدار از اختصاص بن کتاب و اجرای طرح‌ها و تسهیلات برای طلاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین  محمود ملکدار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از دوازدهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه سال جاری گفت:  مرکز امور طلاب و دانش آموختگان با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شرایط ذیل را جهت بهره‌مندی اساتید و طلاب محترم از طرح‌ها و تسهیلات این نمایشگاه فراهم نموده است.

بن کارت ویژه طلاب اهل قلم

وی افزود: طلابی که طی پنج سال اخیر حداقل دو اثر از آنان منتشر شده است مشمول دریافت بن رایگان کتاب به مبلغ 2.500.000 ریال می‌باشند که تمامی فرآیند ثبت نام و اختصاص این بن کارت از طریق سامانه سرای اهل قلم به نشانی  www.ahleghalam.ir  صورت می گیرد.

بن کارت ویژه اساتید

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه بیان داشت: این تسهیلات ویژه اساتید حوزوی است و مبلغ آن 2.500.000 ریال می باشد که 30 درصد از آن توسط وزارت ارشاد و مابقی توسط اساتید متقاضی پرداخت می‌گردد.

بن کارت ویژه طلاب

وی به بن کارت ویژه برای طلاب اشاره کرد و  افزود: این تسهیلات برای عموم طلاب اعم از مقدمات، سطح و خارج است و مبلغ آن 1.000.000 ریال می باشد که 40 درصد از آن توسط وزارت ارشاد و مابقی توسط طلاب متقاضی پرداخت می‌گردد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکدار گفت: امکان خرید از ناشران داخلی و ناشران بین‌المللی با بن های فوق فراهم بوده و حوزویان گرامی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از تسهیلات  به سایت http://bon.tibf.ir مراجعه نمایند. و یا با شماره 480 داخلی 37255890-025 تماس حاصل نمایند.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه بیان کرد: ارائه تسهیلات ویژه جهت اعزام کاروان‌های حوزوی به نمایشگاه پس از نهایی شدن از طرف  این مرکز متعاقبا اعلام می‌گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha