جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: انسان باید با بصیرت و آگاهی، همواره در کنار رهبر و همراه ایشان باشد نه بر رهبر خود پیشی بگیرد و نه اینکه از امام و رهبر خود عقب بماند که هر دو مسیر ناصواب است و تنها مسیر سعادت، همراهی و اطاعت از رهبر و امام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان، گفت: صلوات شعبانیه که توصیه بسیاری از بزرگان دین بر خواندن آن در این ماه مبارک شده است، دارای مضامین بسیار عمیق واساسی است، چرا که عمده ترین شرط قبولی دعا آن است که در ابتدا و انتها دعای خود صلوات بر پیامبر اکرم (ص) داشته باشیم و همین مطلب را می توان از دعای مکارم الاخلاق امام سجاد (ع) نیز برداشت کرد.

وی افزود: نکته دیگر که از صلوات شعبانیه می شود بیان کرد آن است که انسان باید با بصیرت و آگاهی، همواره در کنار رهبر و همراه ایشان باشد نه بر رهبر خود پیشی بگیرد و نه اینکه از امام و رهبر خود عقب بماند که هر دو مسیر ناصواب است و تنها مسیر سعادت، همراهی و اطاعت از رهبر و امام است.

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: ماه شعبان ماه صلوات است و صلوات تنها ذکری است که آدمی زمانی که مشغول به آن است خداوند و ملائکه او نیز با او همراه می گردند، چرا که صلوات انسان را به فضائل انسانی نزدیک می کند.

حجت الاسلام کاظم لو خاطرنشان کرد: امروز باید این نکته از سوی مردم به ویژه مسئولان مورد توجه قرار گیرد که با اطاعت تام  و دقیق از فرامین مقام معظم رهبری، جامعه به سوی سعادت و ظهور منجی عالم بشریت آماده می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha