جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس شواری همبستگی ملی پاکستان

حوزه/ ابوالخیر زبیر مظلومیت و کشتار مسلمانان در اقصی نقاط دنیا را نشانه بی فایده بودن اتحاد نظامی برخی کشورهای اسلامی به رهبری عربستان دانست و آن را کامل کننده نقشه استعمار علیه مسلمانان توصیف کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»؛ صاحبزاده ابوالخیر زبیر رئیس شواری همبستگی ملی پاکستان مظلومیت و کشتار مسلمانان در اقصی نقاط دنیا نشانه بی فایده بودن اتحاد نظامی برخی کشورهای اسلامی به رهبری عربستان دانست و گفت: آیا اتحاد نظامی برخی کشورهای اسلامی برای تکمیل نقشه استعمار علیه مسلمانان تشکیل شده است؟!

وی که رئیس جمعیت علمای پاکستان(شاخه نورانی) و رئیس جبهه نظام مصطفی در پاکستان است، کشتار مسلمانان مظلوم سوریه به دست آمریکا را به شدت محکوم کرد.

وی سکوت وجدان جهان، سازمان های حقوق بشری و سازمان ملل متحد را نشانی از هماهنگی این نهادها با جریان مسلمان کشی در جهان دانست.

ابوالخیر زبیر با اظهار تعجب از سکوت ائتلاف نظامی سعودی گفت: مگر اعلام نشد که هدف این ائتلاف حفظ و دفاع از جان و مال و عزت و آبروی مسلمانان است؟ آیا اتحاد نظامی برخی کشورهای اسلامی برای تکمیل نقشه استعمار علیه مسلمانان تشکیل شده است؟! اگر این گونه نیست پس چرا از مسلمانان مظلوم در هیچ جایی دفاع نمی کند؟

وی گفت: آمریکا در سوریه از سلاح شیمیایی استفاده می کند، اسرائیل در فلسطین مشغول ظلم و ستم به مسلمانان است و نظامیان هند در کشمیر عرصه را بر مسلمانان کشمیری تنگ کرده اند و جهان و کشورهای اسلامی به تماشا نشسته اند.

وی خواستار اجرای راه حلی عملی برای توقف جنگ در سوریه و برقراری امنیت در این کشور شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha