جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله مدرسی گفت: کشور های عربی و اسلامی باید بیشتر و بیشتر به صدای ملت های خود گوش بدهد و برای تحقق خواسته های آنان در آزادی و زندگی شرافتمندانه تلاش کند و برای یاری مسئله امت که همان مسئله فلسطین و قدس شریف است قدم بردارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شیعه عراق، نزدیکی انتخابات را به ملت عراق تبریک گفت و اشاره کرد: نظیر این انتخابات در جهان سوم کم است.

ایشان رشادت و جانفشانی ملت فلسطین را به آن ها تبریک گفت و تصریح کرد: این رشادت ها و نسیم رحمانی، حال ما را مقداری عوض می کند، وگرنه اتحادیه عرب که به اسم دفاع از حقوق ما برگزار شد، نتوانست ضعف کشور های عربی را در دفاع از مسئله فلسطین تغییر دهد و از آن دفاع کند.

آیت الله مدرسی افزود: کشور های عربی و اسلامی باید بیشتر و بیشتر به صدای ملت های خود گوش بدهد و برای تحقق خواسته های آنان در آزادی و زندگی شرافتمندانه تلاش کند و برای یاری مسئله امت که همان مسئله فلسطین و قدس شریف است قدم بردارد.

ایشان در پایان اشاره کرد: ما باید در عراق باید از خداوند سبحان به خاطر نعمت بزرگی که به ما عطا فرموده تشکر کرده و در آنچه خیر همگی است همکاری کنیم و انتخابات آینده را وسیله ای برای برافراشتن پرچم عدالت و ادای حقوق محرومین، دفاع از ارزش های مقدس و منافع ملی قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha