جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جانباز

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین بر ضرورت تکریم جانبازان تاکید کرد و گفت: جهاد مردانه جانبازان در حال و هوای روزمره زندگی به فراموشی سپرده نشود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علی علیمحمدی، در جشن اعیاد شعباینه که در دفتر نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، ضمن تبریک ماه شعبان، گفت: ماه شعبان زمینه ای است برای ورود به ماه مبارک رمضان، لذا باید بتوانیم از این روزها و لحظات نورانی بهره فراوان را ببریم.

وی اظهار کرد: انتظار ظهور بهترین نوع عبادت است و شیرینی و حلاوت خاصی دارد و همه انسانها در سرتاسر جهان انتظار روزی را دارند که انسان کامل که در نزد خداوند متعال درجه و رتبه ای ممتاز دارد با ظهور خود، در زمین عدالت را برقرار و حق مستضعفین را از ظالمین بستاند.

استاد حوزه علمیه قزوین در ادامه ضمن تبریک روز ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز، بیان داشت: جانبازان عزیز در هشت سال دفاع مقدس با جهاد مردانه خود، افزون بر آن که باعث خواری و شکست دشمن شدند، جامعه را نیز از نظر فکری و فرهنگی متحول ساختند، جوان ها را به سرعت به سمت ارزش های معنوی و الاهی سوق دادند و فضای کشور را با عطر شهادت و جانبازی معطر نمودند.

حجت الاسلام علیمحمدی تصریح کرد: جانبازی، مقام والایی است که خداوند این افتخار بزرگ را نصیب بعضی از افراد برگزیده خود نموده و بر این اساس، مسئولیت و وظایف آنان نیز بزرگ و سنگین است و اگر آنان دیروز در جبهه های نبرد و در زیر باران آتش و در دل امواج سهمگین دشمن، استوار مانده و از امتحان  الهی سربلند بیرون آمده اند، امروز با امتحان بزرگ تر و دشوارتری روبه رو هستند.

وی در پایان بر ضرورت تکریم جانبازان تاکید کرد و گفت: جهاد مردانه جانبازان در حال و هوای روزمره زندگی به فراموشی سپرده نشود .

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha