سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آزمون ورودی حوزه

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان قزوین از برگزاری آزمون ورودی حوزه استان با شرکت ۲۵۰ داوطلب، همزمان با سراسر کشور در روز جمعه، هفتم اردیبهشت خبرداد.

حجت الاسلام رسول نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: حوزه علمیه استان قزوین به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین حوزه‌های علمیه، در مسیر آموزش، هدایت‌گری، احیاءگری و پرورش عالمان روحانی و نخبگان فقهی گام بر می‌دارد و در شرایط فعلی این وظیفه سنگین‌تر شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین به برگزاری آزمون ورودی حوزه استان اشاره کرد و افزود: آزمون کتبی، هفتم اردیبهشت، با حضور ناظرانی از حوزه علمیه قم، در قزوین برگزار می شود و اوراق هم در قم تصحیح خواهد شد .

وی اظهار کرد: نتایج آزمون خرداد ماه سال جاری از طریق سایت حوزه علمیه قزوین اعلام می شود و افرادی که نمره قبولی در آزمون کتبی را کسب کنند، برای مصاحبه حضوری فراخوان می شوند.

شایان ذکر است، آزمون حوزه علمیه قزوین با حضور 250 داوطلب، روزجمعه 7 اردیبهشت، در سالن اجتماعات شهید چمران و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و مدیر حوزه علمیه استان، همزمان با سراسر کشور  برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha