جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار طلاب همدانی با آیت الله جوادی آملی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه همدان گفت: وضعیت کنونی فضای مجازی کشورمان به ویژه شبکه های اجتماعی و موتور های جستجو گر غیر بومی به علت مدیریت دشمنان اسلام و انقلاب بسیار نابسامان و غیر قابل قبول است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان و نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان، ظهر امروز در دیدار روحانیون همدانی با آیت الله العظمی جوادی آملی با اشاره به وضعیت فعلی حوزه علمیه همدان، گفت: حوزه همدان با 1200 طلبه، 12 مدرسه علمیه سطح یک، دو مدرسه سطح دو و دو مدرسه سفیران هدایت با بیش از 80 استاد در حال فعالیت علمی است.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه های علما، مبلغان و طلاب همدانی نسبت به وضع فعلی جامعه، ابراز داشت: شرایط فعلی جامعه در بعد فضای مجازی و وضع بد معیشتی مردم نگران کننده است و باید فعالیت مناسبی برای رفع این مشکلات به منصه ظهور برسد.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: وضعیت کنونی فضای مجازی کشورمان به ویژه شبکه های اجتماعی و موتور های جستجو گر غیر بومی به علت مدیریت دشمنان اسلام و انقلاب بسیار نا بسامان و غیر قابل قبول است.

عضو جامعه مدرسین حوزه در ادامه افزود: مسئولان باید از سرویس های بومی حمایت کنند و نه تنها برنامه تلگرام را بلکه تمامی راه های نفوذ دشمنان را از طریق فضای مجازی مسدود کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی، ابراز داشت: تنها نسخه شفا بخش در بهبود وضع اقتصادی کشور نگاه به درون و تکیه بر ظرفیت های داخلی، مبارزه با فساد، حمایت از تولید ملی، توجه به مساله اشتغال، توجه به محرومان، مبارزه با اشرافی گری، پرکاری و تلاش مجاهدانه مسئولان، اجتناب از قبیله گرایی و توجه به شایسته سالاری که رهبر معظم انقلاب بارها بیان کرده اند، است.

مدیر حوزه علمیه همدان در پایان گفت: اینها تنها گوشه ای از نگرانی ها و نقاط آسیب پذیر جامعه و نظام مقدس ما است که اگر زودتر چاره ای برای رفع آن ها اندیشیده نشود، شاید فردا دیر باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha