شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سلیمانی ، امام جمعه شوشتر

حوزه/ امام جمعه شوشتر گفت: اینجانب به نیابت از مردم و مسئولان شهرستان شوشتر از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جامعه المصطفی، آستان قدس رضوی، نماینده ولی فقیه در خوزستان و زمینه سازان برگزاری همایش علامه شوشتری تقدیر و تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت الاسلام  شکرالله سلیمانی، امام جمعه شوشتر، صبح امروز در همایش تکریم مقام علمی آیت الله قاضی نورالله شوشتری، ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان و علمای حاضر در مراسم، پیرامون شخصیت علامه، اظهارداشت: قاضی سید نورالله شوشتری عالمی مجاهد و شهید میدان علم و عمل بود.

امام جمعه شوشتر گفت: اینجانب به نیابت از مردم و مسؤولان شهرستان شوشتر از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جامعه المصطفی(ص)، آستان قدس رضوی، نماینده ولی فقیه در خوزستان و زمینه سازان برگزاری همایش تقدیر و تشکر میکنم.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: شوشتر مفتخر به داشتن  ذخایر بزرگ علمی در جهان تشیع است و در سال های گذشته همایش هایی برای تکریم علامه جعفر شوشتری و سید نعمت الله جزایری برگزار کرده ایم.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوشتر، تصریح کرد: همایش تکریم مقام علمی قاضی نورالله شوشتری سومین همایشی است که در شوشتر برگزار می شود و امید است این گونه همایش ها زمینه ای برای شکوفایی بیش از پیش جامعه حوزوی خوزستان گردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وجود شخصیت هایی نظیر علامه شوشتری، مایه افتخار مردم شوشتر به ویژه جوانان و فرهیختگان این شهر است.

 

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha