شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی  مدیر مدرسه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب از برپایی ایستگاه صلواتی طلاب و روحانیون بسیجی در سالروز عملیات ظفرمند «بازی دراز»، به منظور پذیرایی و رفاه حال راهیان نور خبر داد.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به تاکیدات مقام عظمای ولایت در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: حضور نسل جوان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، تجدید بیعت با ولایت است.

وی در ادامه با توجه به اهمیت مقابله با ناتوی فرهنگی در سطح جامعه، افزود: شرکت در اردوهای راهیان نور و سفر به مناطق عملیاتی باعث بصیرت افزایی و کسب روحیه معنوی است.

مدیر مدرسه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب ضمن ابراز خوشحالی از برپایی ایستگاه صلواتی و نمایشگاه فرهنگی، گفت: جهت پذیرایی و رفاه حال عاشقان شهدا، هر ساله با فعالیت و برنامه های جدید و متنوع، خدمتگزار زائران خواهیم بود.

وی در ادامه با ارائه برنامه های در نظر گرفته شده برای زائران صعود کننده به ارتفاعات بازی دراز، ادامه داد: در ابتدای شهر برنامه استقبال و خوش آمد گویی به زوار عزیز و در جوار شهدای گمنام و مدفون در آن نقطه برنامه روایتگری و برپایی معبر بصیرت خواهیم داشت.

حجت الاسلام مختار سلیمانی تصریح کرد: برپایی مراسم گرامیداشت و تجدید عهد با شهدای عملیات ظفرمند بازی دراز، فردا طبق روال سالهای گذشته شاهد صعود 25 هزار نفری امت حزب الله به قله بازی دراز خواهیم بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha